Bæreseler

Jeg kjøpte vevd sjal da eldstemann var ca 6 mnd. Måtte øve meg litt på å knyte det, men har brukt det masse til alle sammen. Ikke noe problem med vevd sjal fra de er nyfødt. De har det veldig behagelig der, og jeg har til og med blitt stoppa av fysioterapeut på gata som syntes det så kjempebehagelig ut for babyen. Veldig praktisk når man skal gå på butikker hvor det kan være trangt med vogn, og jeg har også brukt det ute på reise. Enkelt på flyplass når man skal få meg seg unger og bagasje ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt elastisk sjal, og tror vi kommer til å kjøpe en ergobaby 360 i tillegg. Må bare få prøvd den i en butikk først!

Har brukt Manduca til alle mine og vært superfornøyd :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har Bb One, elastisk sjal og Mei Tai, og er veldig fornøyd med alle tre! Tror Bæreglede i Oslo er et av de stedene med best utvalg av bæretøy som man kan teste :)
Åh, jeg har ønsket meg Mei Tak, men har aldri fått kjøpt det. Synes du det fungerer bra? I hvilken alder har du brukt det mest? Tenker sånn i forhold til at jeg har sjal og ringslynge fra før...

Jeg har akkurat kjøpt meg vevd sjal, er absolutt ikke så vanskelig som det ser ut som. Veldig deilig, for man fordeler belastningen over hele kroppen istedenfor bare skuldre og hofter. Men har både manduca og ergobaby stowaway i tillegg. Og caboo men den er hun for stor til nå. Fint å kunne variere litt, man får aldri nok bæretøy:)

Har mobywrap, fikk aldri helt til med storesøster. Kjøpte ergobaby da hun var 4 mnd, og elsket den! Nå har vi kjøpt spedbarnsinnlegg slik at vi kan bruke den til lillesøster, men har ikke helt kommet i gang med det enda. Har ikke hatt behov + så varmt!

Elastisk sjal er fantastisk til nyfødde! Dvs det funka fantastisk for meg og mi jente. Brukte det frå fødselen til ho var rundt 9 mnd.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Åh, jeg har ønsket meg Mei Tak, men har aldri fått kjøpt det. Synes du det fungerer bra? I hvilken alder har du brukt det mest? Tenker sånn i forhold til at jeg har sjal og ringslynge fra før...

Fikk den da jeg gikk gravid andre gang, så hittil har jeg bare prøvd det med nyfødt, men liker det faktisk bedre enn sjal, og det hadde jeg ikke trodd!

Back
Topp