Bæreseler ol.

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Hva bruker dere?
Bæresele, wrap, slynge?

Og skriv gjerne litt om du er fornøyd:-)

Jeg har Ergobaby, ringslynge, og mai tai.
Men foreløpig ikke begynt å bruke de enda pga sykdom. Men nå begynner jeg å føle meg klar.

Vi har både baby björn original og ergobaby original. Baby Björn bruker jeg når jeg skal i butikken, gjøre småting i leiligheten og byssing når han er urolig. Den er super fordi den er enkel å justere og veldig kjapp å ta på for samboer og meg.
Ergobabyen har vi ikke hatt så lenge, men den har jeg til nå brukt hvis jeg skal gå lenge med den som feks kveldstur. Litt treningsak å ta på men mye bedre for ryggen min ;)
Jeg er veldig fornøyd med begge :D

Vi har bæresele. Ergobaby 360 :) fornøyd med den selv om vi ikke har fått brukt den så mye enda. Den er nettopp kjøpt :)

Har ergobaby 360 og er veldig fornøyd! Krever litt trening for å bli fortrolig med den, men ligger fine instruksjonsvideoer på YouTube. :) bruker den hver dag, da snuppa alltid tar siste luren i den før natta :) den er veldig behagelig å ha på og sliter ikke på rygg og skuldre :) anbefales varmt videre. Gleder meg til noen måneder og hun kan henge andre veien også :)

Vi har Ergobaby 360, veldig fornøyd med denne :)
Har også elastisk bæresjal, helt vanlig, men i et materiale som puster mye så det ikke blir så varmt. Veldig fornøyd med det og :-) bruker det mer om han skal sove og om jeg skal gjøre noe der jeg må bøye meg mye osv!

Har ergobaby original og elastisk sjal. Veldig fornøyd med begge to, men føler sjalet er litt mer meg:)

Vi har både baby björn original og ergobaby original. Baby Björn bruker jeg når jeg skal i butikken, gjøre småting i leiligheten og byssing når han er urolig. Den er super fordi den er enkel å justere og veldig kjapp å ta på for samboer og meg.
Ergobabyen har vi ikke hatt så lenge, men den har jeg til nå brukt hvis jeg skal gå lenge med den som feks kveldstur. Litt treningsak å ta på men mye bedre for ryggen min ;)
Jeg er veldig fornøyd med begge :D
Elsker babybjørn, liker at den er så enkel å få på seg. Sliter litt med å få Jennie oppi når jeg er alene. Men øvelse gjør mester :)

Jeg har angelpack som er super når han er ganske liten. Kjempe lett å ta på, og mini elsker den. Til de som ikke har kjøpt bæretøy enda vil jeg anbefale butikken bæreglede neste gang dere er i Oslo. Der kan du prøve alle typer bæresele/sjal :)

Jeg har ergobaby orginal, elastisk sjal og vevd sjal. Har ikke fått prøvd det vevde sjalet da det kom i posten i går. Veldig fornøyd med Ergobaby og det elastiske. Men ergoen er mye lettere å ta på seg i full fart enn det sjalet er. Tenkte å prøve det vevde sjalet i morgen ellers så blir det ergoen når vi skal på balletten.

Har ergobaby hybridsjal som blir brukt hver dag. Bruker det mye hjemme da jeg har ei lita frøken som helst skal sove oppå meg. Med sjalet får jeg gjort husarbeid samtidig som hun sover;) Bruker det også på kjøpesenter, hvis vi skal ut å spise, o.l. Da flytter jeg henne bare over fra bilstolen til sjalet (som jeg har knytt på meg hjemme).
Har også ergobaby 360 bæresele som vi bruker dersom vi skal på tur i marka og ikke orker å ta med vogna.

Back
Topp