bæresele

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
hei og gratulerer til alle nybakte mødre[:)]
håper alle har det bra med sin lille baby og at dere har fått dreisen på ting etterhvert, spesielt alle førstegangs....
her i gården går det kjempefint.har fått verdens snilleste prinsesse,men synes litt synd på henne i varmen da....stakkers liten....

det jeg lurte på er om noen av dere har begynt med bæresele ennå og hvor lenge de kan ligge i den om gangen????

idag har vi vært på en 3 timers lang tur og det var kjempekjekt,men i vogn og jeg kan tenke meg å gå i fjellet med henne i bæresele for å unngå belastningen det er å gå på asfalt....men før jeg begir meg ut på langtur kan det være greit å vite om det er noen som vet om det e noen begrensing for hvor lenge de kan sitte i den selen slik som det er i et bilsete feks....

Vi har tenkt å begynne snart, men det står på den at han må være 53 cm først, og jeg vet ikke om han er det. MEN jeg har hørt om ei nettside som heter tettinntil.com. Der kan man kjøpe bæreseler og bæresjal og det er visst et eget forum mfor bære-entusiaster, så der kan du sikkert spørre.

hei..

ej he ikkje begynt endå , men planen e å prøve snart :)

Di skal helst være 1-2 mnd først å ikke sitte mer enn 30 min om gangen, det er det jeg har hørt.

Har Rikke i bæreselen i kortere perioder som når jeg rydder eller lignende.. Tør ikke ha henne i den i mer enn ca 1/2 time.. Men i min sele står det at hun må være 3,5 kg og ikke noe mer...

hm..bruker babybjørn...står jo alle aldre på hjemmesiden dems. Men tør heller ikke ha henne for lenge. Bare når det er grine krise og ikke annet funker..hehe

Klems

Har ikke testet den ut enda. Står fra 3,5 kilo på den.
Dessuten så har det vært for varmt.
Kanskje vi skal prøve den i kveld[:D] Nå veier han jo over 4 kilo og det er lekkert regnevær, sååå deilig!!

vi har babybjørn, og den står det fra 3,5 kg..
Har prøvd den litt i går og i dag..
Han er så rolig oppi der, og så får jeg gjort litt jeg også [;)] Idag fikk jeg fikset meg mat mens han var våken [;)]
Men, jeg tørr ikke la han være der for lenge, max 20 -30 min

det var noe sånn jeg tenkte meg selv også.noen som vet hvor gamle de må være før man kan ha de  i den lengre evt????vi kjøpte først en bæresele på spar kjøp,men bestemte oss for å bytte den og heller kjøpe babyh bjørn så det har vi gjort pga trekket man kan kjøpe til baby bjørn sine seler som er vann og vindtett.praktisk da[:)]

Da har jeg testet ut babybjørn bæreselen[:D]
Gjett om det var vellykket!!
Lillingen begynte straks å lete etter puppen (luktet matfatet sitt)
Stappet inn smokken og der sovnet han før 5 minutter var gått[:D][:D]
Hadde han der i ca 15 min. Gleder meg til å bruke den mer!!

vi v så heldig at vi fikk en baby bjørn sele idag av en venninne av meg...utrolig snilt.de koster jo litt....gleder meg til å begynne å bruke den,men tror jeg venter med lange turer til hun kan sitte i bæremeis....

Back
Topp