Bæresele

Nr32024

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Noen som har erfaring med Najell bæresele? Eller er ergobaby bedre?
 
Til nyfødd har eg høyrt mykje bra om ergobaby embrace. Sjølv har eg kjøpt soulsling anoonaa brukt.
 
Ingen erfaring med najell, hadde ergobaby med første. Men syns raskt den ble knotete, var ikke av typen av embrace da. Første tiden brukte jeg caboo close, meget fornøyd med det
 
Ville iallafall styrt unna ergobaby med nyføddinnlegg. Betre med adapt. Den varer lenger enn embrace som er eit elastisk sjal med seler, som vil byrje å sige raskere.
 
Jeg har kjøpt Aldoria elastisk bæresjal - spent på om vi liker det eller ikke:)
 
Ikke meningen å kuppe tråden, men det handler om det samme, men bare litt mer.. hvordan gjør man det?
Jeg brukte ikke noe særlig bæresele/sjal med førstemann, men har nå fått en caboo close og har jo såå lyst å ta den i bruk! Når jeg holder lillemor opp for rap over skulder f.eks så løfter hun veldig på hodet. Vil det roe seg i evt sjal/sele? Skal man bare fortsette å bære de og støtte hodet? :shy: :smiley-ashamed005
 
Ikke meningen å kuppe tråden, men det handler om det samme, men bare litt mer.. hvordan gjør man det?
Jeg brukte ikke noe særlig bæresele/sjal med førstemann, men har nå fått en caboo close og har jo såå lyst å ta den i bruk! Når jeg holder lillemor opp for rap over skulder f.eks så løfter hun veldig på hodet. Vil det roe seg i evt sjal/sele? Skal man bare fortsette å bære de og støtte hodet? :shy: :smiley-ashamed005
Hodet ligger til sida,og sjalet held hodet på plass, og vi merkar veldig at ho roar seg i sjalet, ja!!
 
Back
Topp