Bæresele

Jeg hadde frimerkebaby med nr 4 og priste meg lykkelig for aldoria elastisk bæresjal i starten. Gikk etterhvert over på ergobaby 360. Veldig fornøyd med den også :)

Jeg brukte elastisk bæresjal i starten, og gikk over til Ergobaby omni 360 etterhvert. Den er helt genial, jeg har lett for å få vondt i ryggen, men denne var veldig fin for meg å bruke med kryssede seler i ryggen. I denne kan man vende baby framover og det var helt nødvendig her.

Hei ! Ka bæresele anbefaler dere ? kikker dere på ?

Eg kikker på ein av babybjørn sine, gjerne ein av de ergonomiske, men null erfaring og prisene er høye hehhe. Tenker kanskje å kjøpe dette brukt. Noen tips ? Blir nok mest bæring i starten, på matbutikker og hjemme. Gleder meg veldig til å bære :D
Jeg vil anbefale å styre unna babybjørn. Kanskje blitt bedre nå men... Gå heller for Ergobaby eller Tula eller Manduca. :) Jeg har Tula free to grow etter førstemann. Det blir nok også sjal i tillegg, da det avlaster så godt.

Start med babyjogger embrace og ta det derifra. Ikke kjøp babybjørn!

takk ! glad eg spurte her inne :hilarious: SYKT koselig at du venter baby i oktober ! har sett deg her inne ein stund trur eg å hugse :D:Heartred

takk ! glad eg spurte her inne :hilarious: SYKT koselig at du venter baby i oktober ! har sett deg her inne ein stund trur eg å hugse :D:Heartred

Så hyggelig at du sier det ❤️

Veien til lille i magen var heldigvis enklere tross IVF enn med storesøster, men vært en del år med vonde tanker om prøving og diverse først… Gleder meg til å legge det kapitlet bak oss ❤️

Sniker fra oktober :) Vi brukte Babybjørn Move (3D mesh) til første barnet, og vil absolutt anbefale den, selv om jeg ser mange er skeptiske til Babybjørn (De nyeste Babybjørnselene er noe helt annet enn det var tidligere). Brukte sele så mye (og lenge) at vi kjøpte Ergobaby Omni 360 mesh da gullet vokste ut av Babybjørnselen, men var ikke på langt nær like fornøyd med Ergobabyselen. (God å bære i, men mer klumpete)

Vi brukte sele lenge da vi har hund som gjør at det ofte blir mange korte turer ut, der jeg ikke orket å styre med vogna. Hvis ikke hadde det absolutt holdt med Babybjørn for vår del :)

Back
Topp