Bæresele

Piju

Blir kjent med forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Har en babybjørn som et arvet, men tenkte et mykere alternativ til å bruke hjemme. Vurderer ergobaby embrace eller aura. Noen erfaringer med disse to?
 
Nå er babybjørn en av de verste selene du kan bruke, men sånn utenom det så kan jeg anbefale enten elastisk sjal eller ergobaby embrace til nyfødtperioden, men de varer jo ikke så lenge altså :p har selv brukt mye sjal,både elastisk og vevd, men har denne gangen kjøpt embrace for å teste den. Veldig mange som er fornøyd med den :)
 
Har et sjal og en gammel babybjørn, regner med sjalet vil bli brukt mest - så får vi heller kjøpe en bedre sele ved behov. Den vi har er hvertfall ikke veldig god, men funker til nød :p
 
Har ikke kjøpt sele/sjal enda, men har ønsket oss til jul. Så er spent på hvilken/om vi får:hilarious:
 
Har fått lånt et ergobaby aura, virker veldig greit:happy: har dog ikke fått prøvd med baby enda, da hun lar seg vente på:shifty::rolleyes:, men har prøvd med en dukke og det virker bra:)
 
Eg tenkte eg skulle prøve meg på en caboo + men har ingen erfaring. Noen som har?:D
 
Både embrace og aura er fine til nyfødt :)
Søk opp video av hvordan den anvendes og velg den du liker best. Vil si det er smak og behag, jeg liker veldig godt elastisk sjal til nyfødte.
Close caboo som nevnes over her er også en favoritt blant mange som egner seg godt til nyfødtperioden.
 
Gleder meg til å bruke elastisk sjal, og håper at babyen trives der. Det har de to andre gjort. Jeg har også et vevd sjal til når babyen blir litt større, og en Ergobaby Performance med spedbarnsinnlegg. Performance er en luftigere versjon av originalselen til Ergobaby, vi var veldig fornøyde med den sist. :)
 
Planen her er Close caboo til nyfødt perioden, og tula free to grow og Ergobaby omni 360 etterhvert.
 
Close caboo her til nyfødt, så har vi en vevd mehdai som storesøster elsket! Og til nød ergobaby sele :)
 
Jeg kjøpte ergobaby embrace denne gang og er ganske fornøyd, men det er et men her. Selen er myk og god, ganske enkel å få til - men om man drar skulderstroppene ut på skuldrene som vist, så får jeg ikke helt brukt armene slik jeg ønsker. Om jeg feks tømmer oppvaskmaskin og strekker armene opp for å sette ting i overskap, sklir skulderstroppene inn mot halsen. Det blir litt slitsomt å justere stroppene, men det er en vanesak. Det plager ikke babyen min i alle fall, da hadde jeg bytta.
Gleder meg uansett til han sitter bedre i omni 360, der er skulderstroppene mer stabile.
 
Back
Topp