Bæresele

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Har dere bæresele til babyen og hvilken en har dere?[emoji3]
Jeg har en gammal baby bjørn (eller hva den heter) men er ikke helt fornøyd. Føler ikke hun sitter noe godt oppi den så tror jeg lå kjøpe en ny til vi skal til kreta[emoji3]

Hvilken en anbefaler dere?[emoji3]
 
Har dere bæresele til babyen og hvilken en har dere?[emoji3]
Jeg har en gammal baby bjørn (eller hva den heter) men er ikke helt fornøyd. Føler ikke hun sitter noe godt oppi den så tror jeg lå kjøpe en ny til vi skal til kreta[emoji3]

Hvilken en anbefaler dere?[emoji3]
Jeg bruker mest vevd sjal, men mannen bruker Ergobaby Adapt og vi er veldig fornøyd med den[emoji4] Enkel å tilpasse til barnet og god å bære i[emoji7]
 
Jeg kjøpte meg en Tula Free to Grow denne gangen og den har vært mye brukt. Super enkel å klipse på seg og jeg syns den er god å bære med. Jeg syns sjal og knyteseler ble litt for mye ball denne gangen da vi er mye inn og ut av bil pga henting og levering av søsken.
Vi hadde også en Babybjørn med eldste og den ble jeg aldri helt fortrolig med. Mannen likte den, men jeg fikk vondt i ryggen av å bruke den. Med barn nr 2 brukte jeg sjal og Mei Tai (eller hva den nå kalles), men da brukte vi ikke bilen så ofte.
 
Vi har ergobaby 360, syns den er helt knall og lille ser ut til å sitte skikkelig stødig.
 
Har en Ergobaby omni, og er veldig fornøyd med denne [emoji4] har og en babybjørn liggende, men den har jeg ikke testet engang. Når hun var nyfødt brukte vi close caboo [emoji4]
 
Jeg kjøpte et Baby K'tan, men vi har aldri fått dreisen på det. Nå synes han det er aaaltfor trangt ihvertfall. Fått lånt et par seler av andre som jeg skal teste ut, men synes Ergobaby ser så enkle og greie ut, så sikler litt på en av de.
 
Har ergobaby og er veldig fornøgd med den!
Hadde close caboo i starten.
 
Ergobaby Original, fornøyd med den.
 
Da ble det handlet ergobaby Orginal[emoji3] Gleder meg til å prøve den imorgen[emoji254]
 
Har akkurat fått ergobaby 360, og vi har testet den litt inne i huset bare. Lille sitter godt både forover og bakover, og den var god å ha på for meg :)
 
Har dere bæresele til babyen og hvilken en har dere?[emoji3]
Jeg har en gammal baby bjørn (eller hva den heter) men er ikke helt fornøyd. Føler ikke hun sitter noe godt oppi den så tror jeg lå kjøpe en ny til vi skal til kreta[emoji3]

Hvilken en anbefaler dere?[emoji3]
Tula sin!! Beste selen jeg noen gang har prøvd:)
 
Back
Topp