Ser det er tilbud på Ergobaby på Jollyroom nå. Hva bør man gå for? Ergobaby 360 eller Ergobaby Omni 360? Sistnevnte er noe dyrere men da trenger man ikke å kjøpe nyfødtinnlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 360 men forstår det sånn att mange liker omni best av de 2. Har ikke prøvd den selv.Ser det er tilbud på Ergobaby på Jollyroom nå. Hva bør man gå for? Ergobaby 360 eller Ergobaby Omni 360? Sistnevnte er noe dyrere men da trenger man ikke å kjøpe nyfødtinnlegg![]()
Jeg har 360 men forstår det sånn att mange liker omni best av de 2. Har ikke prøvd den selv.
Jeg er igrunn veldig fornøyd med vanlig ergobaby 360 jaEr du fornøyd med den?
Jeg er igrunn veldig fornøyd med vanlig ergobaby 360 jaden funker godt til vårt bruk her hjemme
å veldig lett å forstå seg på
![]()

Ja mye virker så innvikla at jeg er redd man ikke gidder å bruke det. Har prøvd 2 typer sjal,å jeg misunner de som har tålmodighet til å lære seg sånt... for det har IKKE jegDet er greit m noe som er lett å forstå seg på. Det finnes så utrolig mye forskjellig. Og mye virker litt kronglete![]()
Ja mye virker så innvikla at jeg er redd man ikke gidder å bruke det. Har prøvd 2 typer sjal,å jeg misunner de som har tålmodighet til å lære seg sånt... for det har IKKE jegmen tula free to grow kunne jeg ha tenkt meg å prøve
![]()
Verken sjal eller sele spør du meg ,men det et nok mer seleEr det sjal?
men ser litt løsere og friere ut i forhold til ergobabyTula free to grow er sele som passer fra baby er nyfødt og til 2-3år. Veldig fine og greie å bruke.Er det sjal?
Jeg har ikke satt meg så mye inn i den selen, vet bare at man ikke trenger nyfødt innlegget men om det er stor prisforskjell så hadde ikke jeg lagt i noe mer penger bare for å kjøpe omniSå du ville gått for Omni hvis du skulle kjøpt en ny nå?
Verken sjal eller sele spør du meg ,men det et nok mer selemen ser litt løsere og friere ut i forhold til ergobaby
![]()
Tula free to grow er sele som passer fra baby er nyfødt og til 2-3år. Veldig fine og greie å bruke.
Tror de har tilbud på de på nettbutikken "mammaen min og meg" nå.
Jeg er veldig fornøyd med tftg, ergo var bare vond på min rygg.Skal sjekke, takk![]()
Har så lyst å prøve... ser ikke så stiv ut... synd det ikke finns noen butikker med sånt utstyr her...Tula free to grow er sele som passer fra baby er nyfødt og til 2-3år. Veldig fine og greie å bruke.
Tror de har tilbud på de på nettbutikken "mammaen min og meg" nå.
Er fortsatt borrelås ja.. så om baby sovner må man for guds skyld ta av seg resten av selen når man er milevis unna babyVet at (for 3 år siden) var veldig mange misfornøyd med at det var borrelås på ergobaby 360 (hoftebeltet).. bråkete og ødela klær.. vet ikke om det fortsatt er det.. nyfødtinnlegg er no herk, så jeg ville valgt en sele du slapp det med..

Spør i en lokal bæregruppe på Facebook. Folk er ofte veldig greie med å la andre prøve/låne utstyret sitt der [emoji4]Har så lyst å prøve... ser ikke så stiv ut... synd det ikke finns noen butikker med sånt utstyr her...
Ja vi har en sånn baby/barnegruppe her på øyya, det var jo sabla smart!!Spør i en lokal bæregruppe på Facebook. Folk er ofte veldig greie med å la andre prøve/låne utstyret sitt der [emoji4]