Bæresele

LoffIMagen

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Septemberlykke 2024
Ser det er tilbud på Ergobaby på Jollyroom nå. Hva bør man gå for? Ergobaby 360 eller Ergobaby Omni 360? Sistnevnte er noe dyrere men da trenger man ikke å kjøpe nyfødtinnlegg:)

Ser det er tilbud på Ergobaby på Jollyroom nå. Hva bør man gå for? Ergobaby 360 eller Ergobaby Omni 360? Sistnevnte er noe dyrere men da trenger man ikke å kjøpe nyfødtinnlegg:)
Jeg har 360 men forstår det sånn att mange liker omni best av de 2. Har ikke prøvd den selv.

Jeg er igrunn veldig fornøyd med vanlig ergobaby 360 ja:) den funker godt til vårt bruk her hjemme:)å veldig lett å forstå seg på:)

Det er greit m noe som er lett å forstå seg på. Det finnes så utrolig mye forskjellig. Og mye virker litt kronglete :nailbiting:

Det er greit m noe som er lett å forstå seg på. Det finnes så utrolig mye forskjellig. Og mye virker litt kronglete :nailbiting:
Ja mye virker så innvikla at jeg er redd man ikke gidder å bruke det. Har prøvd 2 typer sjal,å jeg misunner de som har tålmodighet til å lære seg sånt... for det har IKKE jeg:) men tula free to grow kunne jeg ha tenkt meg å prøve:)

Så du ville gått for Omni hvis du skulle kjøpt en ny nå?

Ja mye virker så innvikla at jeg er redd man ikke gidder å bruke det. Har prøvd 2 typer sjal,å jeg misunner de som har tålmodighet til å lære seg sånt... for det har IKKE jeg:) men tula free to grow kunne jeg ha tenkt meg å prøve:)

Er det sjal?

Så du ville gått for Omni hvis du skulle kjøpt en ny nå?
Jeg har ikke satt meg så mye inn i den selen, vet bare at man ikke trenger nyfødt innlegget men om det er stor prisforskjell så hadde ikke jeg lagt i noe mer penger bare for å kjøpe omni:) det kan jo hende den kommer på tilbud før november :) veldig greit å prøve begge Selene før det kjøpes:)

Tula free to grow er sele som passer fra baby er nyfødt og til 2-3år. Veldig fine og greie å bruke.
Tror de har tilbud på de på nettbutikken "mammaen min og meg" nå.

Skal sjekke, takk :)

Vet at (for 3 år siden) var veldig mange misfornøyd med at det var borrelås på ergobaby 360 (hoftebeltet).. bråkete og ødela klær.. vet ikke om det fortsatt er det.. nyfødtinnlegg er no herk, så jeg ville valgt en sele du slapp det med..

Ergobaby 360 er en god sele med unntak av at nyfødtinnlegget er noe herk, og borrelås suger. I tillegg er panelet litt smalt, så jeg kjøpte en ergobaby performance når han var ca ett år. Den var jeg mye mer fornøyd med. Tror vi går for adapt denne gangen, jeg bærer heller på rygg enn framover.

Tula free to grow er sele som passer fra baby er nyfødt og til 2-3år. Veldig fine og greie å bruke.
Tror de har tilbud på de på nettbutikken "mammaen min og meg" nå.
Har så lyst å prøve... ser ikke så stiv ut... synd det ikke finns noen butikker med sånt utstyr her...

Vet at (for 3 år siden) var veldig mange misfornøyd med at det var borrelås på ergobaby 360 (hoftebeltet).. bråkete og ødela klær.. vet ikke om det fortsatt er det.. nyfødtinnlegg er no herk, så jeg ville valgt en sele du slapp det med..
Er fortsatt borrelås ja.. så om baby sovner må man for guds skyld ta av seg resten av selen når man er milevis unna baby:hilarious:

Spør i en lokal bæregruppe på Facebook. Folk er ofte veldig greie med å la andre prøve/låne utstyret sitt der [emoji4]
Ja vi har en sånn baby/barnegruppe her på øyya, det var jo sabla smart!!:) takk for tips:)

Back
Topp