Bæresele

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei hei

Jeh har nå lånt meg en ergobaby adapt for å teste den, og lille her kooooser seg i den!
Er det noen begrensninger på hvor lenge man kan bruke den av gangen?

Tenker litt, skal man starte forsiktig med noen minutter av gangen i starten og øke på? Eller er det bare å kjøre på fra dag 1?
Han koser seg, så her er det meg som må begrense i tilfelle
 
Du kan bruke den så mye du vil. :)
Baby sier i fra hvis det blir for mye. Og det begrenser seg litt i forhold til amming og bleieskift også.
 
Snuppa her er 2 uker og fikk min i går. Hun elsker den! Sovna "tidlig" i går natt og finner fort roen i den når hun ikke finner roen ellers! Så vi kommer til å bruke den når vi har behov for det :) dem sitter så godt og riktig i den at det går veldig fint :)
 
Den skal være ergonomisk, så det skal gå fint for baby å sitte en stund. Liker ergobaby bedre enn caboo close som vi blir veldig varm av [emoji18]
 
Takk for god svar!
Lille her likte den så godt, så jeg har kjøpt den nå så vi har den selv. Skal vistnok være veldig bra både for min rygg og for babyen.

Men godt å høre at jeg kan bruke den så mye jeg vil. Han stortrives virkelig i selen, så når han er våken og jeg må få gjort noe så gjør vi det sammen :D Når man bor uten pappaen så kan det ofte være greit med to ledige hender
 
Back
Topp