Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg på også, så mange som sier Babybjørn ikke anbefales av fysioBare lurer (ikke for å være frekk), men dere som har babybjørn, blir babyene sittende rett eller sitter de på rompa med beina hengende rett ned?
Babybjørn one er en ergonomisk korrekt modell fra Babybjørn.Bare lurer (ikke for å være frekk), men dere som har babybjørn, blir babyene sittende rett eller sitter de på rompa med beina hengende rett ned?
Det kommer litt an på lillemor. Enkelte ganger sitter hun med knærne bøyd, såkalt froskestilling. Men andre ganger henger bena rett ned. Jeg prøver å begrense hvor lenge vi bruker den av gangen, men storesøsteren slet ikke med noen problemer da vi brukte den med henneBare lurer (ikke for å være frekk), men dere som har babybjørn, blir babyene sittende rett eller sitter de på rompa med beina hengende rett ned?
Babybjørn one er en ergonomisk korrekt modell fra Babybjørn.
Det kommer litt an på lillemor. Enkelte ganger sitter hun med knærne bøyd, såkalt froskestilling. Men andre ganger henger bena rett ned. Jeg prøver å begrense hvor lenge vi bruker den av gangen, men storesøsteren slet ikke med noen problemer da vi brukte den med henne
Aha! Det visste jeg faktisk ikke! Det er bra! Har bare prøvd gamletypen og den var verken ergonomisk for baby eller bærer :s
Er det den ergonomiske utgaven du har og?
Vi kjøpte vår i 2013, så antagelig ikke. Men bruker den som sagt litt forsiktig nå i begynnelsen, og hadde hun gitt tegn til å ha det vondt ville vi latt være uansett. Sånn som det er sovner hun ila ett minutt dersom hun er trøtt og jeg setter henne i bæreselen. Når hun sover godt legger jeg henne i sengaAha! Det visste jeg faktisk ikke! Det er bra! Har bare prøvd gamletypen og den var verken ergonomisk for baby eller bærer :s
Er det den ergonomiske utgaven du har og?
Aha jeg har bare elastisk sjal og meitai som må knytes så har egentlig ikke mye peiling på de det er snakk om her, men har styrt litt unna babybjørn siden jeg har hørt mye om at den ikke skulle være braVi kjøpte vår i 2013, så antagelig ikke. Men bruker den som sagt litt forsiktig nå i begynnelsen, og hadde hun gitt tegn til å ha det vondt ville vi latt være uansett. Sånn som det er sovner hun ila ett minutt dersom hun er trøtt og jeg setter henne i bæreselen. Når hun sover godt legger jeg henne i senga
Er 25% rabatt på Babybjørn one på Barnas Hus i 3 dager tilVi kjøpte vår i 2013, så antagelig ikke. Men bruker den som sagt litt forsiktig nå i begynnelsen, og hadde hun gitt tegn til å ha det vondt ville vi latt være uansett. Sånn som det er sovner hun ila ett minutt dersom hun er trøtt og jeg setter henne i bæreselen. Når hun sover godt legger jeg henne i senga
Elsker den nye bæresela mi fra Ergobaby, Adapt, genialt å slippe det innlegget!
Vis vedlegget 179264
Ja den er en drøm! Enkel å få på og lillebror sitter stødig og godt.Har lyst på den selv altså! Prøvde med innlegget i dag, var jo helt umulig. Skal prøve å få bytta den, den er ubrukt med unntak av at jeg prøvde den i dag. Hvis ikke får jeg selge på Finn, og håpe jeg får en bra pris for den.
Adapt virker skikkelig brukervennlig ut i fra videoene jeg har sett.
Ja den er en drøm! Enkel å få på og lillebror sitter stødig og godt.
Jeg brukte original med innlegg litt til eldste, Hovedsaklig på reise og på tur. Det var mye styr med det innlegget, for ikke å snakke om hvor varm hun ble inni der. Nå kan vi bruke sela inne uten at han smelter.
Lillebror er også veldig varm av seg. I går måtte jeg bytte klær på han etter å ha bært han til/fra bhg i Cabooen. Og enda hadde han kun body og bukse på seg.Desto større grunn å gå for adapt skjønner jeg, Lillemor har arva varmblodigheten min. Så er jo greit å kunne bruke den uten å koke henne i sommer, hvis den skulle finne på å bli fin.
Ja for noe tullete greier.Jeg tripper og venter på den nye ergobaby adapt som man ikke behøver spedbarnsinnlegg i!!! når den kommer på markedet blir ergo originalen solgt med innlegget! Hater det innlegget.