Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken bæresele vil dere anbefale? Akkurat nå heller jeg mest mot ergobaby, men tar gjerne imot tips fra noen som har erfaring fra førEventuelt hvilken utgave ville dere valgt? Det er jo ulike bærestillinger på de ulike typene.
Samme her, men jeg gikk for ergobaby orginal pga jeg synes prisforskjellen mellom orginal og 360 var større enn bruksforskjellen. Kjøpte min på tilbud på jollyroom for 799.Nå har ikke jeg prøvd bæresele før, men har kjøpt en ergobaby 360![]()
Samme her, men jeg gikk for ergobaby orginal pga jeg synes prisforskjellen mellom orginal og 360 var større enn bruksforskjellen. Kjøpte min på tilbud på jollyroom for 799.
Jeg tenkte først som deg, men så ble jeg fortalt av ei venninne at eneste forskjellen er at med 360 kan du bære barnet på magen med ansiktet vendt utover. Blir spennende å se om den blir brukt, er jo ikke alt vi tror vi får bruk for som faktisk blir bruktJeg så bare at 360'en var best i test, så var derfor vi gikk for den(var ikke så lur at jeg sjekket forskjellen, haha) Fikk den i d minste på 25% så betalte 1100,-
![]()
Ergobaby skal visst være best for barnet har jeg hørt![]()
Jeg vurderer babybjørn one. Prøvde den på barnas hus i forrige uke. Den var utrolig behagelig. 1åringen min satt VELDIG godt.
Det er nok litt upresist, det er mange flere som er ergonomisk riktig for barnet men nesten ingen passer i alle aldre. Anbefaler å dra i en butikk som har stort utvalg, for eksempel Bæreglede I Oslo som er drevet av en fysioterapeut. www.bereglede.no.
Lurer litt på om en bæresele som ergobaby fungerer like greit som et bæresjal til en nyfødt ? Vil gjerne ha bæresele for synes all den knytinga o.l på et sjal ser veldig tungvint ut så den ender opp med å ikke bli brukt.
Samme her. Syntes selen var litt mer knotete - kikket en del på intruksjoner og videoer om knyting av sjalet, og det gikk veldig bra.Det tok meg to forsøk før jeg mestrer sjalet og knytingen. Syns faktisk det går mye raskere enn ergobabyen og babyen lå bedre i sjalet. Du får også babyen mye bedre inntil din egen kropp. Du har sikkert noen bæreentusiaster der du bor som kan vise deg flere ulike bæresjal/seler. Greit å ha prøvd litt ulike varianter i forkant.
Jeg tenkte først som deg, men så ble jeg fortalt av ei venninne at eneste forskjellen er at med 360 kan du bære barnet på magen med ansiktet vendt utover. Blir spennende å se om den blir brukt, er jo ikke alt vi tror vi får bruk for som faktisk blir bruktVar 1100 med spedbarnsinnlegg? Var ikke så avskrekkende pris i såfall
![]()