Bæresele

CarinaKay

Forelsket i forumet
Vi tenkte å kjøpe oss bæresele... Men aner ikke hvilket merke!

Har du/dere bæresele? Noen erfaringer med ulike merker?
Eller er det bæresjal som er tingen? :)

Dette er vårt første barn, så vi er igrunn helt blank på dette området. :) hehehe

Tips og råd tas imot med takk :)

Her blir det Ergobaby 360, fordi det er så mange bæremuligheter med den, og fordi jeg kun har hørt positive erfaringer med den fra venninner og andre :) Har prøvd babybjørn sist, men synes ikke den var behagelig å ha på. Ergobaby skal være bedre for ryggen i tillegg.

Ergobaby er vel best for ryggen til mor/far, og baby sitter bedre i den enn feks baby bjørn. Har ingen erfaring selv, men vi går nok også for Ergobaby 360 når det blir tid for bæresele :)

Jeg har fått ergobaby 360 med min søster. Og hun var veldig fornøyd med den.. hun gikk mye turer og hennes barn sovnet alltid i den og smilte når hun tok den på.

her blir det ergobaby 360 når vi skal kjøpe :) Hørt mye positivt om den, og sjefen min var veldig fornøyd med den, og dattera hennes trivdes godt i den.

Eg lika best babybjørn med støtte i ryggen til dei minste, og ergobaby når dei blir litt eldre.

Ergobaby er superpopulær, og ser ut til å være den beste selen. Men lån et sjal, hvis det frister. Selv om læringskurven er litt brattere, kan valgmuligheter og ergonomi være verdt det. De som faller for sjal, faller hardt.

Vi tenkte å kjøpe oss bæresele... Men aner ikke hvilket merke!

Har du/dere bæresele? Noen erfaringer med ulike merker?
Eller er det bæresjal som er tingen? :)

Dette er vårt første barn, så vi er igrunn helt blank på dette området. :) hehehe

Tips og råd tas imot med takk :)

Du burde ha et elastisk sjal til nyfødt. Gir trygghet og nærhet og bedre stilling for den lille i begynnelsen :) sjekk ut bereglede.no :)

Back
Topp