Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, skal sjekke ut det
Har gjort litt som du sier å bare bruke puta, men synes det er så vanskelig å vite hvordan jeg skal plassere føttene hennes uten at det blir ubehagelig for oss begge..
Gutten min ble fort stor og vi kjøpte ergobabyen da han var fem uker ca. Allerede da hadde han nok bekket fem kg. Brukte spedbarnsinnlegget ei stund alikavel, men mener å huske at han alltid har hatt føttene stikkende ut. Han er nok ganske lang har blitt også (har ikke vært på 3 mndkontroll enda). Kuttet ut innlegget etterhvert og fortsatte med å ha bena på utsiden. Jeg har også vært svært usikker på om han sitter rett,men han klager ikke og sovner med en gang jeg setter han i selen. Nå er han i underkant av 8 kg og blir tre mnd om noen dager(yeah, i know, stor baby). Nå som han er så stor og har ganske god kontroll på hodet synes jeg det er veldig lett med ergobabyen.
Godt å se at andre og har stor baby min gutt blir 3 mnd på torsdag og vi skal på kontroll fredag. Han er nok MINST 7,5 kg. Blir spennende å få vite vekt igjen OG endelig få vite lengden. Trur han komme t å vær rundt 65 cm, men den delen er jeg mer usikker på så gleder meg til den delen av kontrollen (men vaksinene not si much)
Vi har fjernet innlegget, men beholdt puta. Beina henger utenfor, så håper det er "greit". Poden sover godt iallfall