Bæresele

Bruker435sti

Andre møte med forumet
hvilken bæresele ville dere valgt? Har tenkt å bruke sjal til nyfødt, men vil ha en god bæresele som jeg kan bruke det første året og som er god for ryggen. det er altfor mange å velge mellom... Så kjempeglad for gode råd og erfaringer. ;)

Har ikke erfaring enda, men sikler etter en manduca. Leser utrolig mye bra om den. :) bærer også i sjal nå, og kommer til å kjøpe manduca sele etterhvert.

jeg kunne tenke meg å bruke sjal, hvordan syns du det er?
Elsker det! Har nå et elastisk sjal som kan forhåndknytes og dermed kan man løfte baby ut og inn av det X antall ganger. Veldig praktisk når man reiser med fly, eller når man skal ut og inn av bilen på flere stopp og ikke vil bruke vogn. Aller mest bruker jeg det til å bære i her hjemme, skjer får gjort noe i huset.
Det er litt knotete å lære seg å knyte, og en sele er jo "lettere" å ta på seg sånn sett, men øvelse gjør mester, og et sjal tar mye mindre plass og ta med seg igjen da.

Kan anbefale ergobaby ;) har selv 360:-)

Elsker det! Har nå et elastisk sjal som kan forhåndknytes og dermed kan man løfte baby ut og inn av det X antall ganger. Veldig praktisk når man reiser med fly, eller når man skal ut og inn av bilen på flere stopp og ikke vil bruke vogn. Aller mest bruker jeg det til å bære i her hjemme, skjer får gjort noe i huset.
Det er litt knotete å lære seg å knyte, og en sele er jo "lettere" å ta på seg sånn sett, men øvelse gjør mester, og et sjal tar mye mindre plass og ta med seg igjen da.

takk:happy:

Har ergobaby. Liker den veldig, men har den gamle typen der man ikke kan ha barnet vendt fra seg. Har nå lånt en babybjørn fra ei venninne, men syns det er mer behagelig med ergobaby. Hadde jeg skulle kjøpt en i dag, hadde det blitt ergobaby 360

;-) vi har prøvd litt forskjellige bæreseler og endt opp med Stokke mycarrier da den gir best støtte for ryggen;) har ergobaby og babybjørn men syns begge de tar for mye på skuldrene;) vi har begge problemer med rygg/bekken :)

hvilken bæresele ville dere valgt? Har tenkt å bruke sjal til nyfødt, men vil ha en god bæresele som jeg kan bruke det første året og som er god for ryggen. det er altfor mange å velge mellom... Så kjempeglad for gode råd og erfaringer. ;)

Ergobaby 360 med nyfødt innlegg :)

Jeg har kjøpt babasling, den er god for ryggen, kan brukes fra nyfødt til noen år og er bedre enn bæreseler for barnets rygg :) Veldig fornøyd, og veldig koselig <3

jeg anbefaler ergobaby 360 på det sterkeste!! den har vekten på hoftene og ikke ryggen, og du kan bære barnet forovervent, bakovervendt, på ryggen på hoften/siden :D super enkel å ta av/på, alene og virkelig verdt hver eneste krone!! :) hvis du syns denne blir for dyr kan en brukt stokke fra finn.no være et alternativ nr 2.

Takk for mange gode tilbakemeldinger. Babybjørn styrer jeg unda pga den er veldig vond for ryggen... Ser at ergobaby 360 er den mest populære og vurderer derfor den, men lurer litt på manducaen også noen så har erfaring med manduca?

Jeg hadde ergobaby og stokke, av de to var jeg mest fornøyd med stokke, selv om selve selen er forferdelig tung.

Vil anbefale deg å prøve i butikken med ungen oppi for å se hvilken som passer deg. Ergobaby var HELT feil til meg feks..

Takk for mange gode tilbakemeldinger. Babybjørn styrer jeg unda pga den er veldig vond for ryggen... Ser at ergobaby 360 er den mest populære og vurderer derfor den, men lurer litt på manducaen også noen så har erfaring med manduca?
Jeg har manduca og er kjempefornøyd! Nå bruker jeg den mye til ryggbæring da jenta mi er 16 måneder. Den kan brukes lenge også.
Du kan kjøpe den brukt, og passer den ikke til deg så bare selg igjen brukt for det samme du kjøpte for. De bruker ikke synke i verdi.

Back
Topp