Hehe, bor i Trøndelag selv, men vi har stort sett gått ute og da har problemet vært å holde seg tørrBor i Trøndelag, ikke vært så bra her heller akkuratMen når det først er sol, eller om man skal gå på butikk/senter/hjemme blir det fort varmt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, bor i Trøndelag selv, men vi har stort sett gått ute og da har problemet vært å holde seg tørrBor i Trøndelag, ikke vært så bra her heller akkuratMen når det først er sol, eller om man skal gå på butikk/senter/hjemme blir det fort varmt :/
Du kan justere klipsen oppover på selen også, så blir den lettere å få tak iErgobaby 360. Jeg synes den er kjempe god å ha på - ergonomisk for både liten og stor. Lettvint synes jeg også, eneste som er litt vanskelig er den øverste klipsen men den bruker jeg ikke når vi bare er hjemme alene![]()
Jeg og prøvde med bare puta i går da det var så varmt. Funka supert her ogVi har ergobaby 360 og jeg elsker den! Har brukt den smått hele tiden, men nå som hun nærmer seg 4 mnd blir hun mer utålmodig nedi vognen om hun har bestemt seg for å ikke sove. Som feks i butikken. Har den alltid med og syns det går greit å få den på alene.
Da snuppa har blitt varm i spedbarnsinnlegget har vi prøvd å bruke kun puta. Den fungerte egentlig veldig bra og hun var fornøyd våken en stund før hun sovnet. Pludra og kosa seg oppi der