Bæresele

Bor i Trøndelag, ikke vært så bra her heller akkurat ;) Men når det først er sol, eller om man skal gå på butikk/senter/hjemme blir det fort varmt :/
Hehe, bor i Trøndelag selv, men vi har stort sett gått ute og da har problemet vært å holde seg tørr ;) ser det kan bli for varmt inne ja! Innlegget er jo som en liten bobledress..

Har et sjal, og en ergo 360. Bruker 360 mest. Men kunne egentlig tenke meg baby bjørn noe, for den er lettere å få på og av når man er alene ☺

Jeg synes Ergobaby er kjempelett å få av og på. Har en Beco butterfly også, og den plasserer man ungen i selen før man kler den på seg, men så fort jeg fikk dreisen på ergoen så gikk det jo mye fortere. Men jeg bruker ikke innlegget da. Han er så lang. :)

Vi har manduca, mai tai og vevd sjal. Er sjalet som for øyeblikket passer oss best, men brukt manduca selen utrolig mye til storebrødrene og vært veldig fornøyd med den.

Her har jeg en babybjørn orginal som jeg hater. og så har jeg en babybjørn miracle som er mye bedre å bruke da den har mer støtte I ryggen.

Vi har ergobaby 360 og jeg elsker den! Har brukt den smått hele tiden, men nå som hun nærmer seg 4 mnd blir hun mer utålmodig nedi vognen om hun har bestemt seg for å ikke sove. Som feks i butikken. Har den alltid med og syns det går greit å få den på alene.
Da snuppa har blitt varm i spedbarnsinnlegget har vi prøvd å bruke kun puta. Den fungerte egentlig veldig bra og hun var fornøyd våken en stund før hun sovnet. Pludra og kosa seg oppi der

Babybjørnimage.jpg

Vi prøvde ergobaby, babybjørn og stokke sin i butikk tidligere i svangerskapet. Vi skal kjøpe stokke sin. Vi så på alt fra muligheter med de, enkelt, støtte, minst mulig "tråder" som henger osv.

Ergobaby 360. Jeg synes den er kjempe god å ha på - ergonomisk for både liten og stor. Lettvint synes jeg også, eneste som er litt vanskelig er den øverste klipsen men den bruker jeg ikke når vi bare er hjemme alene :)
Du kan justere klipsen oppover på selen også, så blir den lettere å få tak i

Vi har ergobaby 360 og jeg elsker den! Har brukt den smått hele tiden, men nå som hun nærmer seg 4 mnd blir hun mer utålmodig nedi vognen om hun har bestemt seg for å ikke sove. Som feks i butikken. Har den alltid med og syns det går greit å få den på alene.
Da snuppa har blitt varm i spedbarnsinnlegget har vi prøvd å bruke kun puta. Den fungerte egentlig veldig bra og hun var fornøyd våken en stund før hun sovnet. Pludra og kosa seg oppi der
Jeg og prøvde med bare puta i går da det var så varmt. Funka supert her og :)

Jeg bruker ikke innlegget. Min er nesten 67 cm da, men har hatt selen i halvannen måned. Tror han var 64 cm for en mnd siden.

Vi fikk testa ut baby bjørn bæreselen i København og på båten da. Hun var veldig fornøyd med den. Sovna til og med i den et par ganger. (Brukte den kun som avlastning til vogna altså.)

Back
Topp