Hvilken bæresele bruker og anbefaler dere?
jenten min er 4 mnd nå. 7kg og 65cm. Tungt å bære på hun nå hvis vi er på tur og hun ikke vil ligge i vognen sin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ergobaby 360. Jeg synes den er kjempe god å ha på - ergonomisk for både liten og stor. Lettvint synes jeg også, eneste som er litt vanskelig er den øverste klipsen men den bruker jeg ikke når vi bare er hjemme alene![]()
Ergobaby 360 her også. Veldig behagelig å ha på, men vi har ikke brukt den veldig mye. Tror det blir bedre uten spedbarnsinnlegget (men siden hun er så liten kan vi ikke ta det vekk enda), for nå blir hun ofte litt utålmodig og prøver å reise seg opp når hun sitter i den.Mye lettere med klipsen hvis du løsner den helt ut før du tar på selen, så strammer du etter at du har fått babyen på plass![]()
Herregud så utrolig dumt! At jeg ikke har tenkt på det da!!!! TakkMye lettere med klipsen hvis du løsner den helt ut før du tar på selen, så strammer du etter at du har fått babyen på plass![]()
Ergobaby 360 her også. Veldig behagelig å ha på, men vi har ikke brukt den veldig mye. Tror det blir bedre uten spedbarnsinnlegget (men siden hun er så liten kan vi ikke ta det vekk enda), for nå blir hun ofte litt utålmodig og prøver å reise seg opp når hun sitter i den.
Har slitt litt med den øverste klipsen her også (fikk faktisk en strekk i ryggen/siden en gang jeg trælet med det, men lettere når man gjør det slik du skriver.
Sånn sett er det greit å bo i de landsdelene som ikke har sommervær i årLille her er også litt for liten til å sitte i den uten spedbarnsinnlegget, men synes det blir så varmt til oss begge med innlegget nå i sommer, så vi har ikke brukt bæreselen noe særlig enda. Men blir vel når hun blir 4-5 mnd![]()
Sånn sett er det greit å bo i de landsdelene som ikke har sommervær i årVi tusler rundt med spedbarnsinnlegg og ullklær
![]()