Bæresele

Jeg har brukt min en del, når mini ikke vil ligge i vogna. Har Ergobaby 360 og er veldig fornøyd med den. Noen ganger sovner han, og andre ganger så ser han forundret på ting rundt seg :)

Jeg er også veldig fornøyd med ergo bæreselen. Brukte den mye med førstemann og :-)

Følger denne:) Vi har planer om å kjøpe Ergobaby 360 snart, spent på om andre har gode tilbakemld på den;)

Jeg brukte manduca på forrige, og elsket den! Eneste aberet er at du bare kan ha baby vendt mot deg. Det er jo den beste sittestillingen for baby, men ikke alltid like populært om du har en nysgjerrigper.

Fornøyd med min Ergobaby 360. Angelpack får masse skryt, men har ikke testet den selv.

Har meitai fra storebror var liten, og har kjøpt en ergobaby som vi bruker nå. Syns meitaien sitter bedre på hoftene og over skuldrene, men ergobaby-en med nyfødtinnlegg er bedre nå når jenta er så liten. Brukte forresten meitai til storebror var 2 1/2 år, så har lang og god erfaring med den.

Noen som har prøvd Stokke sin? Fikk den i gave, men synes foreløbig at han ligger vondt i den selv om den er fra 3,5 kg

Noen som har prøvd Stokke sin? Fikk den i gave, men synes foreløbig at han ligger vondt i den selv om den er fra 3,5 kg
En venninne har den, og hun er superfornøyd med sin. Jenta hennes har alltid sovet godt i den, og hun ville aldri ligge i vogna da hun var nyfødt +.

Jeg har babybjørn jeg fikk i gave, er kjempefornøyd med den! Var veldig skeptisk til den pga at jeg har hørt mye negativt, men lillemor sitter godt i den. Vil også anbefale bæresjal, er litt knot til å begynne med å knyte det, men når du først får dreisen på det går det som en lek. Har brukt det masse, siden jeg føler hun har mer støtte i den og vi får en helt annen kontakt i den :)

Ergobaby er gull :) Hadde babybjørn til storebror og den var ikke noe god å ha på seg.

Tips til alle som bruker Ergobaby forresten dersom ikke alle vet det allerede :) Det er lettere å få den på om man ikke åpner/lukker bak på ryggen, men bare løsner i sidene og drar den over hodet. Mye enklere å ta ut og inn baby etter man har tatt den på også. Testet fjelltur med den i går og den er veldig god for meg som er litt høy og lang i ryggen. Ingen vondter noen steder og snuppa sitter fint. Litt varmt men :p

Jeg landet på Stokkes bæresele.. Den var best for min rygg.

Brukte langt til på å bestemme meg og prøve alle selene :)
Det er bra :) de er jo forskjellige alle disse selene, så man må virkelig prøve :)

Som utstyrsfreak har jeg kjøpt både babybjørn, mobywrap(bæresjal) og ergobaby 360. Ergobabyen er fantastisk, og mini storkoser seg i den. Mobywrap også! Babybjørn likte han ikke, og jeg syntes ikke den var god å ha på heller..

Som utstyrsfreak har jeg kjøpt både babybjørn, mobywrap(bæresjal) og ergobaby 360. Ergobabyen er fantastisk, og mini storkoser seg i den. Mobywrap også! Babybjørn likte han ikke, og jeg syntes ikke den var god å ha på heller..
Har du innlegg i ergoen? Den ser så varm ut...

Har du innlegg i ergoen? Den ser så varm ut...
Har innlegg i den ja. Fikk en liten gutt så hadde ikke kunnet bært han noe bra uten innlegget. Min er jo ikke 5 uker engang. Tror det var anbefalt å bruke innlegget til 5 kg eller 4-5 mnd alder tror jeg det var.
Føler ikke selv at han blir for varm i den. Men nå har jeg en generelt varm baby som ikke trenger å være så godt påkledd nå på sommeren. Vanlig body og bleie funker fint for oss.

Back
Topp