Bæresele

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg har ergobaby og har fått er har forhold til den. Får den ikke på alene (ene skulderen er ikke fullt mobil), finnes det noe som er lettere å få på alene? Barnet er 11 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm, mulig en med stropper som lar seg krysse kan være litt bedre - er det det å feste "bryststroppen" (eller ryggstroppen, ved magebæring) som er hovedproblemet?

Det finnes flere merker som har kryssbare stropper - blant annet Beco, Manduca og Angelpack.
For meg var dette klart den mest komfortable bæremåten så lenge Jr. var liten nok til at jeg fikk krysset stroppene (jeg er nesten 1,80 og det gikk fint til han var langt over året).
Se bilde/forklaring her:

Manduca-bilde

image_91c8ae17-2977-45cc-ac52-3afc99386aa9_large.jpg

Last edited:
Kanskje slynge eller sjal kan være bedre for deg, så kan du bruke ergobabyen når du har noen til å hjelpe?

Du kan slakke ut selene helt, fest ryggstroppen først og tre den over hode. Så tar du babyen og trer den oppi sela. Stram i sidene. Du kan krysse ergo sine seler også. Gjør det på forhånd og putt babyen ovenifra og nedi.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du kan slakke ut selene helt, fest ryggstroppen først og tre den over hode. Så tar du babyen og trer den oppi sela. Stram i sidene. Du kan krysse ergo sine seler også. Gjør det på forhånd og putt babyen ovenifra og nedi.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Smart! Dette skal jeg prøve :)

Prøvde ute nyfødtinnlegget, men da hylte hun!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp