Kva skal ein velge?
Manduca, ergo-baby, mai tai (babyhawk), Stokke, baby-Bjørn????
Nokon gode tips?
Manduca, ergo-baby, mai tai (babyhawk), Stokke, baby-Bjørn????
Nokon gode tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ungen sitte med ansiktet framover i denne når du bære på magen?Jeg brukte Manduca fra junior var nyfødt og var kjempefornøyd! Lett å ta på, god å ha på og junior stortrivdes i den! Gleder meg til å ta dne i bruk igjen og anbefaler den på et sterkeste videre!!!![]()
Det tror jeg ikke. Min er foreløpig stabla langt inn i haugen med esker siden vi holder på å innrede loftsetasjen akkurat nå, så får ikke sjekka bruksanvisningen, men er egentlig ganske sikker på at det ikke går. Vil tro det blir heilt feil stilling på babyen da........Kan ungen sitte med ansiktet framover i denne når du bære på magen?
Sniker. Er ikke noe positivt med de selene der barna kan se fremover på magen, blir ike ergonomisk riktig og man får feilbelastnig både på barn og bærer. I tillegg så har ikke barnet sjansen til å snu seg vekk når dt blir nok inntrykk.
Så ville styr langt unna babybjørn, og muligens Stokke sin også (men den har jeg ikke prøvd)
Selv har vi ergo, brukt den fra nyfødt og bruker den av og til enda på 2 åringen. Til og med 4 åringen kan vi bære i den ( veldig praktisk på typ flyplasser o.l)