Bæresele

MiaDenPia

Elsker forumet
Da mini just var født kjøpte vi ergobaby sele med nyfødt innlegg
Men jeg føler den begynner å bli ubehagelig (dårlug passform kanskje)

Hvilken sele foretrekker/anbefaler du?

Viktig att ungen sitter godt,,men den må også være god for den som skal bære

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Mei Tai!

Har lyst på en ErgoBaby til nestemann. Og Moby Wrap.

Hva er det du ikke liker med Ergoen da? Og hvor gammel er ungen? :D

Ungen er 4 mndr , føler den belaste4 nakken mye

Du bærer på magen da, sikkert.
Har du prøvd å krysse skulderstroppene på ryggen din istedet for å bruke den stroppen på midten?
Mange synes den belaster mindre da :)

Det har jeg ikke forsøkt, takk for tips (hvor lenge skal nyfødt delen brukea forresten?æ

Det har jeg ikke forsøkt, takk for tips (hvor lenge skal nyfødt delen brukea forresten?æ

husker ikke hva som står i bruksanvisningen på Ergoen jeg, men om du kan bære babyen i selen uten innlegget og stoffet på selen ikke går lenger enn til knehasene bør det gå greit =)
Tror jeg bar Lillebror i en ergo uten innlegge da han var 4 måneder.

husker ikke hva som står i bruksanvisningen på Ergoen jeg, men om du kan bære babyen i selen uten innlegget og stoffet på selen ikke går lenger enn til knehasene bør det gå greit =)
Tror jeg bar Lillebror i en ergo uten innlegge da han var 4 måneder.
Forsøkte å krysse selene isted men da m bamse oppi, fikk ikke helt feelingen men mulig jeg bør klikke tversover selen i å?

Forsøkte å krysse selene isted men da m bamse oppi, fikk ikke helt feelingen men mulig jeg bør klikke tversover selen i å?

Nei, den lar du bare henge da, om du krysser stroppene istedetfor =)
løsne de ganske langt ut, kryss, klikk de på plass, og stram :D

Står spedbarnsinnlegg ska brukes til dem e 4-5mnd :-)

Vi har ergo, brukt den fra nyfødt og bruker den ennå. Den blir liksom bare bedre des eldre barnet blir synes jeg, nå er hun 16 måneder ;)
Spedbarnsinnlegget likte jeg ikke noe særlig, men da hun var 4,5 måneder droppa vi det. Da satt hun i spagat og var akkurat så lang i beina at kneleddet kom utfor det tøystykket de sitter oppi ;) Når man tar ut innlegget siger liksom babyen lengre ned, og da får de bedre nakkesøtte ;) stram også selen godt, den skal sitte STRAMT inntil kroppen, og gir da opptimal støtte! Når babyen sover fester du på den "ekstraflappen" og får ennå bedre hodestøtte ;)

Har du fått prøvd mer? :D

Da mini just var født kjøpte vi ergobaby sele med nyfødt innlegg
Men jeg føler den begynner å bli ubehagelig (dårlug passform kanskje)

Hvilken sele foretrekker/anbefaler du?

Viktig att ungen sitter godt,,men den må også være god for den som skal bære

Den har jeg også og er ikke fornøyd :-/ savner den babybjørn jeg hadde med første

Nei har ikke fått prøvd mer, må seom jeg kan få prøvd litt mer i morra eller noe, men prøvde med en bamse igår,

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Om du får prøvd deg frem litt med innstillingene og kryssingen tror jeg du skal bli fornøyd.
Er mye bedre for deg og babyen med en slik sele enn babybjørn hvertfall, hvertfall for deg nå som babyen begynner å bli så stor =)

Back
Topp