bæresele?

Ønsker<3

Elsker forumet
noen som har det her? jeg skal kjøpe, men litt usikker på hva jeg skal kjøpe.. noen dere anbefaller?

Vi har babybjørn.

Er forsovet ikke jeg som bruker den mest da jeg har litt problemer med ryggen og ikke kan bære lenge om gangen men min samboer er veldig fornøyd med den. Og Marcus elsker den. Da får han se alt som skjer og vi har fremdeles hendene fri til andre ting. Han sovner ofte i selen etterhvert.

Vi har elsastisk bæresjal og mei tai og synes de er helt topp! Ellers er Manduca sterkt anbefalt i tidligere tråder, så det blir nok neste bære-produktet vi sjekker ut :)

Hmm, spørs litt hva du er ute etter. Jeg bærer babyen fremdeles litt i elastisk sjal, men det vokser hun straks ut av. Så bruker jeg mye mei tai, som knytes for hver gang og dermed alltid passer perfekt.

Du er kanskje mest ute etter en ferdigsydd sele? Jeg er veldig fornøyd med å bære storebror i manduca, den kan brukes helt fra nyfødt og til barnet kan gå lange turer selv. Jeg synes den er super for ryggbæring av litt større barn, men jeg er nok litt for liten selv til å bære babyer perfekt på magen. Selv om jeg strammer alt helt inn, så blir det likevel litt slakk med lillesøster på magen. (Jeg er 167 høy og relativt smal.) Mannen min er større og har null problem med å få henne perfekt på magen. Ergo og Beco skal også være veldig gode ferdigsydde seler.

Jeg ville droppet baby bjørn og  tradisjonell bæremeis, det blir fort tungt for skuldre og rygg. Hvis du skal bære behagelig så er du helt avhengig av å få babyen / barnet helt tett inntil deg.

*UtspyttaLaban* skrev:
krizza skrev:
er det et annet ord for bæremeis, for i såfall har jeg tenkt å kjøpe denne, men har ingen erfaringer med den.. den så fin ut, var billig om midt på treet i testen..

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article468329.ece

Bæremeis skal vel ikke brukes før barnet kan sitte selv?

vet det,  er tidlig ute;)

Jeg har arvet babybjørn bæresele, men er ikke fornøyd med den. Lille trives i den, men jeg blir veldig fort sliten i skuldrene da all vekten blir bært av skuldrene. Jeg har fått anbefalt ergobaby da du heller løfter med hoftene med den.

Hvis du skal kjøpe, anbefaler jeg hvertfall å prøve først så du finner den som passer deg og din baby :)

Jeg kjøpte den baby bjørn sin, har den med ekstra rygg beskyttelse, Er veldig fornøyd.

Ekstra ryggbeskyttelse?

Jeg har babybjørn sin og er fornøyd med den.Vesla liker den også godt :-)

nå har jeg prøvd babybjr og manduca, so skal iallefall ikke ha babybjørn :P men har sett litt popå en som heter angelpack :)

Jeg har mei tai, både jeg og snuppa liker den, må bare øve oss lit mer på å få knytt den på når vi er ute!Liker best å bære henne på ryggen.... I dag har vi vært på første bære tur i byen, eneste jegikkelikte var et en av tiggerene dre å skulle opp i ansitet hennes å 'dikke' fordi hun smilte til han.... gah!!

Vi har Manduca og er veldig fornøyd!emoticon Selen kjennes god ut og ha på og snuppa virker veldig fornøyd!

Back
Topp