Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ergobaby Embrace blir svært varmt anbefalt på Bæreglede.Jeg ville styrt unna babybjørn, men også egentlig ergobaby. Det finnes så mange fine seler der ute. Sjekk ut eks. nettbutikken til bæreglede, eller den fysiske.
Ergobaby Embrace blir svært varmt anbefalt på Bæreglede.
Det vet jeg ikke, men det er jo uansett en sele beregnet til nyfødte. Den har vektbegrensning på 12 kg, tror jeg, mot rundt 20 på de fleste andre seler.Har ikke prøvd den, da den er kommet etterpå. Har 360 og adapt. Ser mye bedre ut enn de andre, men kan den brukes på rygg?
Det vet jeg ikke, men det er jo uansett en sele beregnet til nyfødte. Den har vektbegrensning på 12 kg, tror jeg, mot rundt 20 på de fleste andre seler.
Veldig enig i dette. Jeg har vevde sjal som jeg foretrekker å bruke når ungen blir litt større, men nyfødtbæring synes jeg var ikke-optimalt sist. Derfor jeg går for Embrace. Det kan selges igjen og dermed leve videre.Akkurat som at man bytter fra bagdel til sportsdel på vogna bør man tenke det samme med bæretøy
Embrace er slik jeg har forstått veldig fin til nyfødt, og et veldig godt alternativ til close caboo /elastisk sjal. Vurderer den selv! Men hamstringen av vevde sjal er og begynt
Man bør nok være innstilt på å kjøpe mer enn en bæredings går man for embrace eller elastisk bæretøy, da det ikke varer hele perioden. Akkurat som at man bytter fra bagdel til sportsdel på vogna bør man tenke det samme med bæretøy
Helt enig, men mannen liker ikke sjal så må ha noe han kan bruke ogJa, selv foretrekker jeg sjal til de minste. Synes sele blir for stort og tykt.