Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har babybjørn bæresele. Men den ble ikke mye brukt sist. Syns det var så knodete med alle selene og innlegg osv.
Det kan jeg igrunnen tenke meg. Den er helt feil ergonomisk. Babyen henger langt ned på ryggen eller magen og du får en lut bærestilling. Kanskje jeg får se etter noe nytt hvis behovet skulle melde seg.I tillegg hører man "over alt" blant bærekyndige at Babybjørn ikke er ergonomisk bra for hverken bærer eller baby. Dog lurer jeg på om jeg har hørt at den nyeste modellen er bedre - men jeg har aldri sett den i bruk eller prøvd den selv.
Det kan jeg igrunnen tenke meg. Den er helt feil ergonomisk. Babyen henger langt ned på ryggen eller magen og du får en lut bærestilling. Kanskje jeg får se etter noe nytt hvis behovet skulle melde seg.
De gamle babybjørnene er sånn ja. Vi har babybjørn one, og den er ergonomisk riktigDet er også noe med stillingen på barnets hofter som jeg har hørt er feil, babyen henger mer enn den sitter. Veldig mange seler som er bedre i alle fall![]()
Vi kjøpte bæretube (slik som denne: http://www.jordmorbutikken.no/products/baretube) da vi var på fødselsforberedende kurs, så tenkte å bruke den helt i starten. Og så endte vi plutselig opp med Ergobaby 360 med spebarnsinnlegg i tillegg når det nettopp var på salg til under halv pris hos babyshop =D
De gamle babybjørnene er sånn ja. Vi har babybjørn one, og den er ergonomisk riktig![]()