Bæresele/sjal

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Noen som bruker det? Og har noe anbefalinger?

Har en babybjørn, men den er ikke god verken for meg eller lillemor så den vil jeg ikke bruke.

Har ikke fått testet den selv enda, men har hørt veldig mye bra om ergobaby så den har vi kjöpt

Fikk aldri helt teken på sjal tidligere. Så vi har brukt bæresele, med de to andre hadde jeg en manduca. Men den gangen her har vi kjøpt ergobaby, de virker veldig like. Kjøpte med spebarnsinnlegg til den å.
Har ikke prøvd den ennå da men ;)

Har kjøpt ergobaby med spebarns innlegg har ikke fått prøvd den med Mimi i men likte hvordan den satt på meg. Har å babybjørn men liker ikke hvordan den sitter på meg. Og de på sykehuset anbefalte enten ergobaby eller bæresjal:) dette pga hvordan baby lå i dem:)

Har ergobaby med innlegg og babybjørn one. Den har innebygd nyfødtdel. De nye babybjørnselene skal være bra. Synes babybjørnen er best å ha på, lillemor sitter fint i begge :)

Har ergobaby sitt sjal og funker krutt :-) deilig å ha armene fri når kolikken inntreffer på kvelden.

Vi har Ergobaby med spedbarnsinnlegg. Har brukt den mye og fungerer fint. Veldig glad jeg kjøpte den siden mini er mye urolig og liker å bli bært. Da får man hendene fri og får gjort litt i huset, samtidig som man får hvilt armene

Vi har sjal som funker supert, litt mer kav å ta det på gjerne, i forhold til sele. Mini digger det og både eg og sambo synes det er koselig med hun så nært og kosete og så veldig deilig å ha så å si frie hender :)

Har ergpbaby original m spedbarnsinnlegg og bæresjal. Bruker ingen av delene. Men har de i nødstilfelle. Nr babyen blir eldre og vil opp og se mer er det kjekt med snt :) klarer dog ikke å ta på meg noen av delene aleine :l

Vi har både ergobaby 360 og caboo. Har ikke fått prøvd noen av dem skikkelig, men sambo var kjempefornøyd når han prøvde ergobabyen med gudbarnet sitt :)

Bruker bæretube nå (innendørsbæring av dysmatur), men har sjal liggende til senere. Tenkte jeg skulle lete opp noen instruksjonsvideoer på YouTube hvis vi får neste veiing godkjent. Wrapyouinlove lager gode videoer, husker jeg.

Back
Topp