Bæresele eller vogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Vogn ute i «urbane» strøk, med sele tilgjengelig hele tiden. I skog og mark var det sele som gjaldt. Har bytta ut sela med meis nå, for mini har behov for å komme mer opp og se [emoji6]

Begge to i grunn:) Har alltid hatt bæreselen liggende under vogna , og kommer til å gjøre det denne gangen også :smug:

Med storesøster definitivt bæreselen, hun ville ikke ha noe med vogna å gjøre. Lillesøster er det ca 50/50 :)

Kjøpt begge deler (sjal) og planlegger bruke det til hvert sitt bruk. Med hunden er sjal veldig mye greiere av erfaring med mindre vi skal på lange turer, mens på lange turer og foreksempel senteret er vogn supert. I skogen blir det nok bæresjalet da stiene er litt teite her ;)

Ja takk, begge deler. Kidden foretrekker vogn.

Brukte begge deler, men selen mest inne. Vogna var lunere så likte det best spesielt når de var helt små. På senter brukte jeg litt begge deler, men var lettvint med sele der.

Hver til sitt bruk. Syns det er veldig kjekt med sele eller sjal til handleturer og andre steder det kan være trangt med vogn. Og som baby kunne han fint sove på meg men nå er det kjekkest med vogn om det er sovetid.
På ferie i store folkemengder var det godt å kunne ha han i sele så han fikk se på ting men samtidig være trygg inntil oss.

Begge deler ja takk. Med eldste brukte vi lite sele, men med nr to har sjal og sele(da til begge to) vært helt nødvendig. Vogna ble ødelagt for et par måneder siden(yngste fylte 2 år i går) så da var det veldig greit å ha bæretøy. Vi ble bare å avslutte vognperioden for godt :hilarious:

Vogn sist.
Nå bæresele. Blir nok mye mer vogn når det blir bedre vær ute ;)

Bæresjal til meg og bæresele til pappaen. Ungen hatet vognen de første månedene og den er enda svært sjelden i bruk...

Vogn var ikke aktuelt før mini begynte i barnehagen 14 mnd gammel, så her er det bare bæretøy som gjelder, mest sele, litt sjal. Utenom barnehage bruker vi fortsatt bare bæretøy om mini ikke går selv :)

Jeg brukte kun vogn, hadde bæresele men syntes ikke det var behagelig... angrer litt på at vi kjøpte en sele

Vogn. Jeg er ikke spesielt stor og sterk, og vi hadde ikke bil. Veldig kjekt med noe man kunne legge vesker/sekker/poser/varer under! Men vi hadde bæresele (ergobaby 360) og brukte den veldig sporadisk.

Håper kanskje vi kommer til å bruke bæretøy mer neste gang :)

Mest bæretøy de første 6 mnd da junior ikke sov i vogn. Deretter begynte det etterhvert å løsne, og han aksepterte å være våken i vogna [emoji3]

Hadde begge deler men brukte mest vogna.

Back
Topp