Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva tenker dere? Har siklet litt på ergobaby 360, men jeg så også at de hadde et bæresjal, synes det ser veldig vanskelig ut å knyte disse sjalene, men virker lunere og tryggere for baby.
Jeg har ikke noe særlig erfaring, hadde en bæresele til frøkna men likte den ikke og det gjorde ikke hu heller. Denne gangen skal jeg prøve sjal og satser på at det funker bedre
Så på 360'en vi og. Men samboer synes stokke sin var bedre å ha på, og jeg var enig, fordi vi begge har opererte skuldre, så vi må tenke på belastning for skulder/rygg, derfor ble det stokke her. Men hadde nok kjøpt ergobaby om den hadde vært like snill mot skuldrene våre
Hadde bæresjal sist og syns det funket bra, spesielt når han var helt nyfødt. Men det var ikke noe samboeren min var komfortabel med å bruke, så denne gangen går vi for Ergobaby 360 med nyfødtinnlegg. Håper den lever opp til forventningene, men kommer jo også an på om hun vil like å ligge i den.
Sjal til de første ukene, så sele - det er min løsning. Stoler ikke helt på de forskjellige innleggene med tanke på hoftestilling. Eneste erfaringstips er å kjøpe en tynn sjal som puster. Livsviktig for oss som skal ha små midt på sommeren. Kjøpte en med uv-beskyttelse sist, trodde det var smart, men klarte ikke å gå med den lenger enn et kvarter - både jeg og lille ble bare klissvåte. Så nå ligger en ny en og venter
Det finnes mange ulike seler og sjal, og mellomting som Mei Tai. Jeg vil anbefale det som kalles ergonomisk sele, det er bra for både barn og foreldre. Ergobaby er bra, Baby Björn Og Stokke ikke like bra, har jeg hørt.
Har kjøpt to tynne trikå-sjal til begynnelsen: looma sino og Aldoria Bambus. BB Tai og Manduca har bra, svale innlegg som passer nyfødte. Bra hoftestilling