Bæresele - caboo, ergobaby eller tula?

Venteventetid

Flørter med forumet
Junilykke 2022
Hei!
Ønsker en enkel sele som kan brukes fra nyfødt. Noen med erfaringer fra caboo close, ergobaby embrace eller tula free to grow? Fordeler/ulemper, hva har dere vært fornøyd med?
 
Hei!
Ønsker en enkel sele som kan brukes fra nyfødt. Noen med erfaringer fra caboo close, ergobaby embrace eller tula free to grow? Fordeler/ulemper, hva har dere vært fornøyd med?

Tula ftg er kjempegod fra 3 mnd (litt før avhengig av babys vekt) men ville gått for embrace eller caboo til nyfødt også heller kjøpt en KahuBaby fra baby er 7-8kg eller Tula da. Men synes Kahubaby er enda bedre :D
Mine favoritter hr vært
Nyfødt: CoraCor elastisk bæresjal
3-18 mnd: KahuBaby
18mnd - 3 år: Tula Toddler
 
Det er ulikt hvordan seler sitter på den som bærer også.

Fra nyfødt likte jeg godt CoraCor elastisk bæresjal, og gikk over til Angelpack da mini ble litt større. Nå bruker jeg mest Onbuhimo fra LennyLamb, har ikke hatt behov for å bære lenge av gangen.

Har dog hørt mye bra om KahuBaby som nevnes, mulig jeg vurderer den nærmere sommeren hvor bæremulighetene forhåpentligvis blir fler.
 
Talk for tips så langt! Har kjøpt et lite brukt CoraCor elastisk bæresjal med nydelige grønne blomster som jeg gleder meg til å ha på. Får kanskje avvente litt med noe annet og se an behovet. Synes det virker greit med en enkel sele som ikke må knytes også.
 
Back
Topp