x1xsnap Elsker forumet 20 Des 2009 #3 ORIGINAL: belovedBeBelille vi har bergans, veldig fornøyd[:)] Var den jeg hadde tenkt å kjøpe..... [:)]
ORIGINAL: belovedBeBelille vi har bergans, veldig fornøyd[:)] Var den jeg hadde tenkt å kjøpe..... [:)]
LilleLavendel Forumet er livet 20 Des 2009 #4 har bergans og er superfornøyde! veier ingenting og god å ha på ryggen og å sitte i, virker det som:)
har bergans og er superfornøyde! veier ingenting og god å ha på ryggen og å sitte i, virker det som:)
Minerva Forumet er livet VIP 20 Des 2009 #5 (Kjøp en Ergo i stedet, mye mer behagelig, fleksibel og nett - så orker mor å bære også! [:)][;)])
O orchidee Glad i forumet 20 Des 2009 #6 Vi har bergans junior (den blå),jeg synes den er god å bære i.
x1xsnap Elsker forumet 20 Des 2009 #7 Jeg har allerede en sele, og vil ha en bæremeis til diverse fjelltopper jeg har en intensjon om å erobre...[8D] Men da blir det vel Bergans siden de fleste anbefaler det...[:)] Takk for svar..
Jeg har allerede en sele, og vil ha en bæremeis til diverse fjelltopper jeg har en intensjon om å erobre...[8D] Men da blir det vel Bergans siden de fleste anbefaler det...[:)] Takk for svar..