Bæremeis

MissHappy

Glad i forumet
Er det noen som vet når de kan begynne og sitte i bæremeis? Må de kunne sitte selv. Vi har funnet en bæremeis og i den sitter hun ganske stått som i en bæresele. Sitter godt innpakket i selen og på et "sete" som støtter godt opp om overkroppen. Hun kan ikke sitte selv enda, men vinklet ikke når hun satt i den. Vurderer å kjøpe den i dag og bruke den til høsten. Er såååå glad i å gå tur så skulle gjerne ha hatt med noe annet enn vogn på fjellet.

Hvilken bæremeis er det?!
Vi har begynt med bæremeis. Spurte helsesøster siden det heter seg at de ikke skal sitte lengere enn de klarer å sitte selv, for oss vil det si max 3 min. Hs sa at det bare var å kjøre på, men alt med måte. La han komme opp og strekke på seg.
Vi har en bæremeis som har en slags plate på magen, så han sitter oppreist, synker ikke ned. Minner meg litt om bæreselen egentlig.
I ferien nå hadde jeg turer med han i bæremeis, første var kort og det gikk superbra. De neste lengere, lengste var på to timer og da sovnet han[:D] Vi kommer til å fortsette med bæremeisen, er mye bedre å bruke i skogen enn vogn, føler jeg blir hengende over den i alle tunge bakker og i ulent terreng, bedre å ha dem på ryggen

vi har også bæremeis, og på den står det at hun kan bruke den fra hun er 6 mnd[:)]

Er en slik en: http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/utstyr/sherpani-rumba-baeremeis/

Hun satt veldig godt i den altså... akkurat som i en bæresele egentlig.

det er den vi har[:D]
er veldig fornøyd!!! står at man kan bruke den fra 4 mnd, men vi begynte forsiktig ved 5 mnd
Anbefaler denne, var bla best i test på klikk.no

Da ble det den. Har vært å kjøpt den nå. Takk for hjelpen!!!!!

åå da må jeg nok informere sambo at vi også skal ha den.
vi er veeldig glad i å gå tur og så bor vi sånn at vi kan dra på lange turer uten å kjøre noen plass først:D
så nå har vi ventet til han ble 6 måneder så nå kan vi få det i hus!jippi ![:)]

den har masse ekstra utstyr, eneste den fikk trekk for var tung egenvekt, men en kg fra eller til spiller ingen rolle for oss. Veldig god å gå med!!! Gled dere til den kommer i posten[:D]

Dette er fra test-turen fra stuen til kjøleskapet. Sambo var ikke helt med på dette som du ser, var 32 grader den dagen. Markus sitter kjempe fint i den. Har senket han ned i ettertid, så han ikke sitter så høyt

Her er vi på tur, og markus har sovnet, mens han biter på "rammen", fikk første tann dagen etter. Her sitter han mer riktig. Angrer ikke ett sekund på at vi kjøpte den

Back
Topp