Sjokolade Gift med forumet Julikulene 2020 1 Aug 2021 #21 Julie42 skrev: Hvilken endte du opp med da? Klikk for å utvide … Bergans Lilletind. Fikk den billig og fikk høre mye bra om den og Men hvis jeg ikke hadde hatt et budsjett å forholde meg til, så hadde jeg kjøpt osprey
Julie42 skrev: Hvilken endte du opp med da? Klikk for å utvide … Bergans Lilletind. Fikk den billig og fikk høre mye bra om den og Men hvis jeg ikke hadde hatt et budsjett å forholde meg til, så hadde jeg kjøpt osprey
Julie42 Flørter med forumet Julikulene 2020 Marshmallows 2022 1 Aug 2021 #22 Sjokolade skrev: Bergans Lilletind. Fikk den billig og fikk høre mye bra om den og Men hvis jeg ikke hadde hatt et budsjett å forholde meg til, så hadde jeg kjøpt osprey Klikk for å utvide … Tror vi skal sjekke ut Osprey, ja. Men prøvde en gammel Bergans nå i sommer, og virket jo bra den og.
Sjokolade skrev: Bergans Lilletind. Fikk den billig og fikk høre mye bra om den og Men hvis jeg ikke hadde hatt et budsjett å forholde meg til, så hadde jeg kjøpt osprey Klikk for å utvide … Tror vi skal sjekke ut Osprey, ja. Men prøvde en gammel Bergans nå i sommer, og virket jo bra den og.
Julie42 Flørter med forumet Julikulene 2020 Marshmallows 2022 9 Aug 2021 #23 Gikk for Osprey Poco. Strålende fornøyd!