Bæremeis

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Noen som har tips til en god bæremeis?
Har sett på osprey sine, men lurer på om disse er verdt prisen i forhold til feks bergans.

Jeg har bergans lilletind, overraskende god til å være meis :) jeg bærer egentlig helst i sjal, men meis funka fjell med den typen!

Jeg har bergans lilletind, overraskende god til å være meis :) jeg bærer egentlig helst i sjal, men meis funka fjell med den typen!

Bærer selv i sele (ergobaby omni), og føler egentlig ikke jeg har så stort behov for bæremeis. Samboeren derimot er uenig, og han vil ut på tur så da blir det meis i tillegg :) Har sett på lilletind, men syns den ser så mye mindre solid ut enn osprey sin, men kan jo være bildene lyver da...

Vi har bare prøvd osprey sin, og det er en av få som gir ok støtte til de minste - men den blir og stort sett fort liten da. Vi bæret mest i sele begge to, men osprey er ok når vi må ha meis pga bagasje. Vond å sove i da (men det er alle egentlig), men på kortere turer er den fin!

Bærer selv i sele (ergobaby omni), og føler egentlig ikke jeg har så stort behov for bæremeis. Samboeren derimot er uenig, og han vil ut på tur så da blir det meis i tillegg :) Har sett på lilletind, men syns den ser så mye mindre solid ut enn osprey sin, men kan jo være bildene lyver da...

Den er veldig solid, eneste som har vært litt kjipt med den er at d ikke er gode fotstøtter til ungen! Synes de kunne vært enda bedre!

Vi har sherpani rumba. Vært veldig fornøyd. Var best i test når vi kjøpte den. God støtte til barnet, god å ha på ryggen, tak over barnet som skjermer for vind og regn, liten sekk som henges bakpå hvor mannkan ha skift, mat og drikke.

Back
Topp