M Mibah Forumet er livet 24 Jul 2007 #2 Vi har og en ny en fra Bergans, men jeg aner ikke hva den heter. Vi er i alle fall veldig fornøyde med den![:D]
Vi har og en ny en fra Bergans, men jeg aner ikke hva den heter. Vi er i alle fall veldig fornøyde med den![:D]
N namba Forumet er livet 24 Jul 2007 #3 ORIGINAL: Miba Vi har og en ny en fra Bergans, men jeg aner ikke hva den heter. Vi er i alle fall veldig fornøyde med den![:D] vi også. Vi kjøpte brukt (to ganger), 1200 kr.
ORIGINAL: Miba Vi har og en ny en fra Bergans, men jeg aner ikke hva den heter. Vi er i alle fall veldig fornøyde med den![:D] vi også. Vi kjøpte brukt (to ganger), 1200 kr.
M Mibah Forumet er livet 24 Jul 2007 #4 Tror vi betalte 1990,- eller noe, men vet de har hatt dem på tilbud flere ganger.
P Poden Betatt av forumet 24 Jul 2007 #5 ORIGINAL: Marianne83 Vi har en ny Bergans-bæremeis, er kjempefornøyd[:D] Junior sport heter den, kan se bilde av den inne på hjemmesiden til Bergans, bergans.no
ORIGINAL: Marianne83 Vi har en ny Bergans-bæremeis, er kjempefornøyd[:D] Junior sport heter den, kan se bilde av den inne på hjemmesiden til Bergans, bergans.no