Bæremeis?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Nå som våren er her og baby begynner å bli stor har jeg lyst å kjøpe bæremeis for å komme ut i skogen igjen! Men aner ikke noe om bæremeiser. Hva bør vi tenke på? Hvilke er gode?

Jeg liker vår baby Bjørn best. Er vel stortsett den og Ergobaby de fleste uenes om:)

Stor forskjell på bæremeis og bæresele! Siden piksi svarte som hun gjorde, ble jeg litt usikker på hva du mente.. jeg ville uansett dratt i butikken med stort utvalg og prøvd/sett på og snakket med selgerne for å danne et bilde..

Mente bæremeis! Bæresele er noe helt annet ja :)

Vi har littlelife voyager S3. Den er kjempefin, men dyr da. Vi var heldige og fikk den til jul.

Vedlegg

• 1426613829294.jpg
    1426613829294.jpg
    65,5 KB · Visninger: 28
Last edited:
Vi har minimeis og er kjempefornøyde me den, til vårt bruk. Ingen store fjellturer, men korte turer i lokalmarka her =)

Vi har minimeis og er kjempefornøyde me den, til vårt bruk. Ingen store fjellturer, men korte turer i lokalmarka her =)

Den sitter jeg og vurderer. Mini blir sint av å sitte på ryggen å ikke se noe, så den må jo passe bedre enn vanlige bæremeiser:)

Den sitter jeg og vurderer. Mini blir sint av å sitte på ryggen å ikke se noe, så den må jo passe bedre enn vanlige bæremeiser:)
1-åringen elsker å sitte høyt opp og se, vil være med og se alt :p

Den ser kjempefin ut! Håper så klart på å vinne den her i mars :rolleyes:
Men ser for meg at bæremeis og minimeis har litt forskjellig bruk også. Ikke alle skogturer jeg ville hatt noen på skuldrene

vi kjøpte nylig en Sherpani rumba. fikk best i test i 2009, i en stor test av bæremeiser. Barnet kan bruke den lenge, har gode justeringsmuligheter, er veldig behagelig, og har maksimal vekt på hele 31 kg. Så langt er vi og lillegutt på ti måneder superfornøyde :) selges ikke i norge, så vi kjøpte den på nett fra produsenten. var på 50 % salg, og med toll betalte vi i underkant av 2000 kr.

Litt OT, men hvor gammel bør baby være for å sitte i meis? Ser for meg at man kan bruke sjal mye tidligere?

Litt OT, men hvor gammel bør baby være for å sitte i meis? Ser for meg at man kan bruke sjal mye tidligere?
Har tenkt at barnet bør kunne sitte selv først. Min gjør ikke det enda, men liker å ha god tid på å kjøpe dyre ting :)

Har tenkt at barnet bør kunne sitte selv først. Min gjør ikke det enda, men liker å ha god tid på å kjøpe dyre ting :)
Barnet bør absolutt kunne sette seg opp og sitte selv først! Kroppen er ikke klar før den tid ;-)

Hei! Helt enig med K84! Vi kjøpte vår MiniMeis i høst og den er virkelig helt genial. Mamma, pappa og ungene elsker den. Barna velger kun denne og den brukes nesten daglig, mye mer enn en vanlig meis. Liten, lett og praktisk.

Back
Topp