Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, vi har Bergans og er fornøyd med denMente bæremeis! Bæresele er noe helt annet ja![]()
Vi har minimeis og er kjempefornøyde me den, til vårt bruk. Ingen store fjellturer, men korte turer i lokalmarka her =)
1-åringen elsker å sitte høyt opp og se, vil være med og se altDen sitter jeg og vurderer. Mini blir sint av å sitte på ryggen å ikke se noe, så den må jo passe bedre enn vanlige bæremeiser![]()
Den ser kjempefin ut! Håper så klart på å vinne den her i marsVi har minimeis og er kjempefornøyde me den, til vårt bruk. Ingen store fjellturer, men korte turer i lokalmarka her =)
Har tenkt at barnet bør kunne sitte selv først. Min gjør ikke det enda, men liker å ha god tid på å kjøpe dyre tingLitt OT, men hvor gammel bør baby være for å sitte i meis? Ser for meg at man kan bruke sjal mye tidligere?
Litt OT, men hvor gammel bør baby være for å sitte i meis? Ser for meg at man kan bruke sjal mye tidligere?
Barnet bør absolutt kunne sette seg opp og sitte selv først! Kroppen er ikke klar før den tid ;-)Har tenkt at barnet bør kunne sitte selv først. Min gjør ikke det enda, men liker å ha god tid på å kjøpe dyre ting![]()