Bæremeis

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Vurderer å gå til innkjøp av bæremeis, noen som har noen anbefalinger?

Har sett på en fra bergans, men ser at den passer for de som er fra 165 høy, og sambo er 162! Vil dette ha mye å si?

Hvor lenge bruker man bæremeis? Kg/alder?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet ikke hvor gammelt barnet som skal sitte i den er. Men vi hadde bergans bæremeis til førstemann og det var utrolig vondt for meg å bære med den, jeg er 162 høy. Jeg var rett og slett for kort i ryggen. Har kjøpt ergobaby bæresele til lillebror og den er fantastisk for både han og meg. Kan brukes så lenge man trenger bæresele. Har prøvd den på med et barn på 2år, sitter veldig bra i den :)
 
Takk for svar! Hun er straks 19 måneder..
Vi har en ergobaby vi har brukt frem til nå og elsker den! Men synes det er vanskelig å bruke den hvis jeg er alene, vanskelig å få henne opp på ryggen og til å sitte godt... Og så er det litt upraktisk å ikke få med seg noe utenom henne liksom.. I allefall hvis det er bare hun og jeg som skal på tur(evt med venner som bærer sine barn)...
Fant en meis som skal passe fra 155cm på bæreren, men fant ikke noen maxvekt på den, så får høre litt på butikkene tenker jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan kanskje være lurt å ha med ungen på butikken sånn at dere kan prøve den med ungen i?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan kanskje være lurt å ha med ungen på butikken sånn at dere kan prøve den med ungen i?


Sent from my iPhone using BV Forum
Skal ha med vesla på butikken i morgen, så får vi se hva det blir til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal ha med vesla på butikken i morgen, så får vi se hva det blir til :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Gi en lyd for hva dere evt går for :) Er jo så mange å velge i mellom..
 
ImageUploadedByBV Forum1410017543.548305.jpg
Ende på denne.. Etter å ha prøvd den selv, og på mamma (som er like høy som sambo) og fått hjelp til å stille den inn godt! Håper vi blir fornøyd! Gleder meg til å ut å prøve i morgen!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 76338
Ende på denne.. Etter å ha prøvd den selv, og på mamma (som er like høy som sambo) og fått hjelp til å stille den inn godt! Håper vi blir fornøyd! Gleder meg til å ut å prøve i morgen!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har denne og er veldig fornøyd med den:) Håper dere blir like fornøyd:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 76338
Ende på denne.. Etter å ha prøvd den selv, og på mamma (som er like høy som sambo) og fått hjelp til å stille den inn godt! Håper vi blir fornøyd! Gleder meg til å ut å prøve i morgen!:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hva måtte dere ut med for den?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litt usikker, for var mamma som kjøpte den ;) (bittelitt bortskjemt bare).. Tror det var rundt 1800..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 76338
Ende på denne.. Etter å ha prøvd den selv, og på mamma (som er like høy som sambo) og fått hjelp til å stille den inn godt! Håper vi blir fornøyd! Gleder meg til å ut å prøve i morgen!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper dere blir fornøyd med den og får brukt den masse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp