bæremeis

Så lenge de orker?
Når de er små skal de ikke sitte lengre enn de klarer å sitte selv på gulvet.
Men føttene kan fort dovne i bæremeis, så jeg ville nok latt barnet strekke på beina ganske ofte.
Men du lurte kanskje på hvor store de er før de slutter med meis? [:D]
Man kan vel strengt tatt bruke meis til man ikke orker å bære mer?
Noe jeg ikke ser for meg når barnet begynner å bli rimelig tungt da meis er veldig tungt å bære i..

ORIGINAL: Fru H

Så lenge de orker?
Når de er små skal de ikke sitte lengre enn de klarer å sitte selv på gulvet.
Men føttene kan fort dovne i bæremeis, så jeg ville nok latt barnet strekke på beina ganske ofte.
Men du lurte kanskje på hvor store de er før de slutter med meis? [:D]
Man kan vel strengt tatt bruke meis til man ikke orker å bære mer?
Noe jeg ikke ser for meg når barnet begynner å bli rimelig tungt da meis er veldig tungt å bære i..

ja, hvor gamle de er, det var jo det jeg mente [:D]
skulle hatt en til våren.. men lurer på om det er dumt å kjøpe nå som hun begynner å bli større.

Jeg ville heller kjøpt en formsydd bæresele, selvom mange mener det er tullete [8D]

Her er hvertfall Teodor i en Manduca i oktober tror jeg det var.

Noen av fordelene jeg kommer på er:
*man får plass til den i sekken/veska når man ikke bærer
*Den er ikke tung i seg selv (det blir jo tungt nok med vekta til barnet synes jeg)
*Den er lett å få av og på
*Barnet sitter ergonomisk riktig, og bæreren får fordelt vekta godt på skuldre og hofte
*den kan brukes til baby og opp til 20 kg
*Mage- og ryggbæring
[:D]

Vi bruker den enda og passe perfekt. Han har sovnet oppi den. Syns den passer best nå og framover, siden han nå rekker ned til de reimene der føttene skal være. Så vil tro den er fin for Evelina også nå[:)] Vi har Bergans og er veldig fornøyd med den. kanskje du finner en på finn.no. Billigere og de er ikke alltid brukt så mye[:)]

vi har bestilt meis nå, så håper han vil kunne bruke den en stund fremover[:)] Ellers har vi den uansett til neste mann...

Back
Topp