bæremeis

baby_doll

Forelsket i forumet
noen som har bæremeis?vi har fått en og føler egentlig at den ser passe dum ut på:P hehe..er greit å ha på og alt det men liker egentlig ikke bæremeiser.syns ikke de er så veldig pene å se på:P

er de brukbar fra de kan sitte oppreist selv?

vi har en, men ikke brukt den enda.. fikk av mamma og pappa til jul.
føler også at jeg kommer til og se litt dum ut med den på!
men ute i skogen/fjellet kommer jeg ikke til og tenke på det! da er det helt naturlig og ha det [:)]

ja de kan sitte i den, når de sitter selv! står fra 6 mnd på vår, men ville uansett ventet til hu kunne sitte selv!

synes det virker så ubehagelig og stort jeg, vi velger litt enklere bæretøy som mei tai og bæresjal[:)]

ORIGINAL: carinasverden

synes det virker så ubehagelig og stort jeg, vi velger litt enklere bæretøy som mei tai og bæresjal[:)]

bærer i meitai jeg også, men på skogsturer eller fjelltirer eterhvert blir det nok bærebæis..

vi skal kjøpe/ønske oss bæremeis til våren[:)]

Vi liker å gå fra hytte til hytte i sommerferein.
Rogaland har mange fine familievennlge DNT-hytter , så man kan dra en langhelg.

Vi fikk bæremeis, men har ikke begynt å bruke den enda. Blir nok mest pappaen som kommer til å bruke den tror jeg [:)] Når han skal være hjemme i perm, og kommer også til å bruke den om vi skal ut å reise med fly, turer i skog og mark ++ [:)]

Vi har bæremeis og eg gleeeeeeeder meg til å gå i fjellet med vesla i den. Syns dei er geniale til den slags bruk [:)]
(dessuten vanskelig å ha en 1 år gammal unge på magen når man skal bestige bratte vestlandsfjell)

Vi har Manduca, og kommer nok til å bruke den en god stund framover. Gikk i høst en tur på ca 4 timer, vesla satt på magen og sov nesten hele turen. Bruker den på ryggen nå, og det er helt topp![:D]

Muligens at pappaen kjøper seg bæremeis, men det er til hans bruk, ikke mitt.

Jeg går i fjellet her i Spania nesten daglig og da sitter han selvfølgelig i bæremeis. Han elsker å sitte i den og jeg synes den er fantastisk å bære, så det er vinn-vinn :)

Vi har Bergans Bæremeis og gleder oss til å bruke den når snøen forsvinner ;D

vi har bæremeis, brukte en i helgen da vi var på skitur..helt genialt!
føler ikke for å bruke noe annet da jeg syns bæremeisen ser best ut på med større barn..alt annet syns jeg ser litt "baby" ut[8|]
men er mannen som bærer mest, og vi bærer bare på lengre fotturer..føler meg litt fjelljente med den i denne urbane byen jeg bor i[:D]

Vi bærer i Beco Butterfly II, som er en bæresele som kan brukes på både magen og ryggen. Trenger ikke meis da. Praktisk talt ingen egenvekt. Oppleves også lettere når man bærer nærme kroppen. Også slipper vi den ruvende meisen og føler meg ikke dum ?

ORIGINAL: majami

Vi bærer i Beco Butterfly II, som er en bæresele som kan brukes på både magen og ryggen. Trenger ikke meis da. Praktisk talt ingen egenvekt. Oppleves også lettere når man bærer nærme kroppen. Også slipper vi den ruvende meisen og føler meg ikke dum ?

Jeg har leitet meg ihjel etter en sånn [8D] Men de er jo utsolgt alle veier...Hvor fikk du tak i den??

Jeg kjøpte min i sommer på Bæreglede i Oslo. De har nettbutikk også: bereglede.no Var usikker på en annen type og Becoen, men ble overbevist om Becoen. Det er jeg fortsatt :) Lykke til med letinga!

Her bærer vi i Ergobaby og er veldig fornøyd med det, men til sommeren når han er større og tyngere blir det nok meis ja. Det har vi brukt til de andre og de er veldig gode å bære i på litt lengre turer.[:)]

Jeg har manduca som kan brukes på ryggen. Ble dødssliten av to timer med Elsa på ryggen på søndag (skal sies at jeg kanskje ikke er topptrent og det var stort sett oppoverbakke) Pappa måtte ta henne de to timene ned.. Er det lettere å bære i bæremeis? I tilfelle så kjøper vi oss kanskje en sånn. Synes ikke det ser dumt ut i det hele tatt jeg. De kan vel brukes fra barnet sitter selv ja.

ORIGINAL: AneFrank

Her bærer vi i Ergobaby og er veldig fornøyd med det, men til sommeren når han er større og tyngere blir det nok meis ja. Det har vi brukt til de andre og de er veldig gode å bære i på litt lengre turer.[:)]

`
Vi postet omtrent samtidig. Jeg ser at du har svart på det jeg lurte på. Da blir det nok bæremeis på oss. Er jo så fint å ha mulighet til å gå litt lengre turer i ulendt terreng. [:)]

Vi har sherpani og snuppa STORKOSER seg i den!
Sitter kjempegodt og er godt fastspent.

Back
Topp