Bæremeis

Vesla222

Glad i forumet
Noen som har begynt med bæremeis enda?

Lillegutt har sittet selv i 1,5 mnd, så vil tro det skulle gå bra å gå kortere turer nå. Skal bare vente til at isen på veien forsvinner, og kle han godt, så burde det vel gå bra?

Her har prinsessen vært på sin første tur i bæremeis på fredag! På torsdag er hun ni mnd. Gikk kjempefint, hun storkoste seg før hun til slutt sovnet [:)] Var ikke lange turen, men det var tydeligvis nok vugging til at hun bikket over [8D] 

Mulig det ikke er meg du spør, men vi har vertfall en Sherpani Rumba. Best i test i Foreldre&Barn, syns den virker veldig bra også, selv om vi bare har testet den innendørs føreløpig.

Vi har samme bæremeisen, så langt veldig fornøyd! Men har som sagt bare prøvd den en gang da. Bestilte den på flust.no.

ORIGINAL: Vesla222

Mulig det ikke er meg du spør, men vi har vertfall en Sherpani Rumba. Best i test i Foreldre&Barn, syns den virker veldig bra også, selv om vi bare har testet den innendørs føreløpig.

joda! jeg bare spør, også svarer den som vil[;)] hvor kjøpte du din?

Vi kjøpte den også på flust.no (for trumf bonuspoeng [:)]), kostet 1995 kr. De har visst en Sherpani Rumba Superlight-versjon også, til 1595 kr, den er lettere, men har ikke justerbar rygg - noe som var viktig for meg og min samboer siden vi har en viss høydeforskjell.

er d sånn "tak" over hodet på den? hvis du skjønner hva jeg mener[:)]

Var med sånn tak på vår hvertfall [;)]

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/baere/phil-a-teds-escape-baeremeis.html

Vi har denne. Har prøvd den på 2 turer og er skikkelig godt fornøyd. Passer både meg og sambo godt. det er nesten 20 cm som skiller oss på høyden, så greit at det passer begge. Er en del rom på den så hvis man skal bare på korte turer trenger man ingen ekstra sekk[;)]

Vi var på vår første tur i bæremeis igår, og han likte det veldig godt :) Han ble utålmodig når mammen måtte ha en pust i bakken, litt dårlig trent ja! [8D] Vi kjøpte Deuter sin. Synes den virket veldig bra. God å ha på ryggen og med "regntak" oppi en glidelås på toppen.

Vi fikk Sherpani Rumba til jul, så vi gleder oss til å prøve den! Her i huset setter vi oss ikke opp selv enda, så vi må nok vente litt..

ORIGINAL: *Chixy*

Vi fikk Sherpani Rumba til jul, så vi gleder oss til å prøve den! Her i huset setter vi oss ikke opp selv enda, så vi må nok vente litt..

Det kommer nok om ikke så lenge, skal du se. Gleder meg til å komme meg ut i frisk luft med en fornøyd og blid gutt!!! [:)]

vi har brukt bæremeisen siden i høst vi.. ikke noe problem. nå bruker jeg manducan innimellom også for det er ikke så tungt! meisen veier jo masse i seg selv...

Back
Topp