Bæremeis

Miaou

Forelsket i forumet
Noen som har tips eller erfaringer om hvilken som er bra? Fikk gavekort på dette til dåpen til Aksel, og lurte på om vi snart skulle kjøpe en. Tenkte på en Bergans, men det er ikke den som er komt best ut i sånne tester...  Der er det noen som jeg ikke har hørt navnet på som er best. F. eks Sherpani Rumba, Littlelife Voyager og Phil & Teds Escape.

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article468300.ece

Noen som har noen tips? [:)]

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article468314.ece

Vi har Phil & Teds Escape Bæremeis. Fikk den i dåpsgave. Hun som kjøpte den ble anbefalt den mye fordi der er en bra høyde forskjell på meg og sambo og denne er god å bære for begge. Jeg har prøvd den på en tur og var veldig fornøyd.. Sliter litt med nakke og skuldre men kjente ikke noe til det. Snuppa koste seg og begynte å skrike da vi satte henne ned fordi vi var kommet fram.. Så jeg kan ikke annet enn å anbefale den enda hvert fall.....[:)]

Venninna mi har den som er best i test.
Sambo bærte sønnen hennes i den da vi gikk på fjelltur.
Den var veldig god å ha på ryggen, og veldig enkel å justere.
Støttet veldig godt opp for barnet, og var seler inni sittedelen for å feste barnet i. Vi hadde vel strengt tatt ikke bruk for stigbøylene, men det er fordi at sønnen hennes er lam. Ellers satt han veldig godt og komfortabelt, sovna ett par ganger på turen.

Jeg ville valgt denne om jeg skulle kjøpe selv, men nå får vi en brukt norrøna bæremeis gratis[:)]

Tusen takk for svar! [:)]

Når kan man begynne å bruke bæremeis til de små da?

På den vi har står det fra 3-4 mnd... Amalie var 5 måneder da vi brukte den første gangen...[:)]

Her er et par bildet av Amalie i bæremeisen...

Vi var å så på bæremeis nå, og han i butikken sa at når barnet kan sitte selv i 10 min, så kan det være i bæremeis i 10 min. Osv... Leste det på nett også. Så vi venter en stund til før vi kjøper. Prøvde med han oppi nå i butikken, og det ble litt "vinglete" nå når han er så liten.

Bæremeisen vår har et lite sete som passer når hun er så liten som nå og som kan tas bort når hun blir større.... Satt godt i den, stabilt og ikke vinglete i det hele tatt.. Men hun satt kun i de 5 min det tar å gå fra parkeringsplassen og opp til hytta...

Back
Topp