Bæremammaer!

Ikke om jeg knyter riktig. Har jeg for løs knyting får jeg vondt av og til.

Er også plaget med at seler gir meg vondt under ene armhulen etter ei stund.

Blir litt gåen/sliten og slikt etter noen timer med kid på 11-12 kilo på kroppen da. Men får ikke vondt.

Nei, ikke om selen/sjalet sitter godt. Selv med magebæring med min to-årige 12-kilos toddler. Men slurver jeg/selen ikke passer blir det raskt ubehagelig.

Nei. Ikke om selen sitter riktig eller sjalet er bæretøy strammet nok. Men har man svak muskulatur i rygg så kan man bli øm om man er nybegynner. Men anbefaler deg å få hjelp til å stille inn sele evt stramming av sjal :)

Nei det fikk jeg ikke. Fikk derimot vondt i skuldrene med ergobaby 360. Byttet til ergobaby adapt hvor selene kan krysses på ryggen, da forsvant skuldersmertene

Har sele og får ikke vondt .

Jeg får vondt om jeg bærer på magen siden jeg er svak i ryggen, ryggbæring går fint. Hin er ca 10 kg

Nei, ikke opplevd :) noe spesielt som får deg til å spørre?

Nei, ikke opplevd :) noe spesielt som får deg til å spørre?
Vil gjerne gå mye turer i høst men merker jeg får fort vondt i ryggen. Har byttet fra elastisk til vevd sjal men fortsatt vondt. Håper det blir bedre da jeg kan begynne med ryggbæring

Vil gjerne gå mye turer i høst men merker jeg får fort vondt i ryggen. Har byttet fra elastisk til vevd sjal men fortsatt vondt. Håper det blir bedre da jeg kan begynne med ryggbæring

Flere kan oppleve smerter i rygg ettersom magemusklene ikke alltid er på plass :) jeg vil anbefale deg å få sjekket dette, kanskje du må bli sterkere i kjernen før du kan bære :) har du fått veiledning på knytingen? :) noen knytninger kan være bedre enn andre :)

Njæ, bare om det ikke sitter som det skal eller kroppen er veldig sliten fra før.
Bærer mine på 15,5kilo og 16kilo nærmest daglig pga lang reisevei. Det har faktisk gjort underverker for ryggen min da jeg har slitt med kroniske smerter siden barneskolen.

Får ikke vondt så lenge jeg fester han riktig [emoji4] og han veier nesten 10kg (6mnd), så er tung også

Ikke om det knyttes riktig! :) brukte skal for å knyte selv. Bæreseler og lei seg er derimot ikke like gode.

Back
Topp