Bæremammaer

Hei! Lurer på om noen kan anbefale en bæresele fra ganske tidlig av? :)
Har ingen anbefalinger, men har planer om å bære selv, først og fremst i sjal i begynnelsen. Hvis du bor i nærheten av Oslo har jeg blitt tipset av flere om å stikke innom butikken Bæreglede, mye god hjelp til å finne riktig bæretøy for deg og baby og god veiledning på hvordan bruke/knyte det.

Har ingen anbefalinger, men har planer om å bære selv, først og fremst i sjal i begynnelsen. Hvis du bor i nærheten av Oslo har jeg blitt tipset av flere om å stikke innom butikken Bæreglede, mye god hjelp til å finne riktig bæretøy for deg og baby og god veiledning på hvordan bruke/knyte det.

Oh, jeg låner det tipset jeg også. Jeg har null erfaringer, men ser også for meg sjal istedenfor sele. Men veiledning kan være gode greier. Ser klart for meg at det kan bli fryktelig mye knoting i begynnelsen.

Supert! Takk for tips:). Bor i Oslo så det skal jeg sjekke ut!

Kun prøvd moby wrap,ergobaby 360 og close caboo.. knyting og sånt tålmodighetsjal må jaggu øves godt inn før baby kommer om man skal takle å bruke det spør du meg:)

Brukte ergobaby sjal første tiden og så Stokke front carrier. Blir å bruke det samme nå, heldigvis litt mindre varmt på vinteren, fikk i mai sist!

Forsøkte på en annen en til ryggbæring (husker ikke navnet), men jeg fikk det aldri til alene og da ble det lite.

Mulig jeg kan få tilbake stokkeselen vi ga til noen som fikk baby i fjor høst. Ellers får jeg kjøpe ny :shy:

Får en meithai(?) Og en ergobaby. Tenker å teste ut de først, og se om vi avanserer videre fra de. :hilarious:

Har en mei tai fra før med sjalstropper. Den er gull. Vurderer en angelpack også siden jeg hatet ergobaby. Den var grusom for ryggen og bebis sank sånn ned k den

Sørg for å prøve flere, det finnes bærebibliotek man kan låne av foreksempel. Det er stor forskjell på seler og stor forskjell på kroppene våre :)

Veldig mange av de som jobber i babyutstyrsbutikker kan lite om bæring, så anbefaler absolutt Bæreglede som en skriver over her.

Hadde sjekket ut en sele som ikke krever nyfødtinnlegg i starten. Elastisk sjal er topp når de er helt små, men kan ikke brukes så veldig mange måneder.

Masse å få kjøpt brukt - så det trenger ikke å bli dyrt!

Har sett på ergobaby adapt. Synes den ser veldig bra ut.

Jeg får arve bæresjal, og skal selv kjøpe ergobaby omni. Ergobaby selene sitter godt på min rygg, omni er uten nyfødtinnlegg og er veldig praktisk til mitt bruk :)
Jeg anbefaler alltid kunder på jobb å prøve minimum to stykker slik at det er lettere å merke forskjeller. Har selv gått med alle selene vi har på jobb i 8 timer med dukke på ca 4 kg. Resultatet er hva JEG mener, ikke alle andre. Så det er viktig å prøve flere :D

Back
Topp