Hei! Lurer på om noen kan anbefale en bæresele fra ganske tidlig av? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen anbefalinger, men har planer om å bære selv, først og fremst i sjal i begynnelsen. Hvis du bor i nærheten av Oslo har jeg blitt tipset av flere om å stikke innom butikken Bæreglede, mye god hjelp til å finne riktig bæretøy for deg og baby og god veiledning på hvordan bruke/knyte det.Hei! Lurer på om noen kan anbefale en bæresele fra ganske tidlig av?![]()
Har ingen anbefalinger, men har planer om å bære selv, først og fremst i sjal i begynnelsen. Hvis du bor i nærheten av Oslo har jeg blitt tipset av flere om å stikke innom butikken Bæreglede, mye god hjelp til å finne riktig bæretøy for deg og baby og god veiledning på hvordan bruke/knyte det.
Supert! Takk for tipsHar ingen anbefalinger, men har planer om å bære selv, først og fremst i sjal i begynnelsen. Hvis du bor i nærheten av Oslo har jeg blitt tipset av flere om å stikke innom butikken Bæreglede, mye god hjelp til å finne riktig bæretøy for deg og baby og god veiledning på hvordan bruke/knyte det.