bæredamer!!!

*MammaSilje*

Forelsket i forumet
Hva er best? Hvis jeg skulle kjøpt meg eeen bæresak, HVILKEN da?

[:D]

Er stor fan av mei tai selv, god å bære, lett å bruke og de ser fine ut [:)]
har en baby bjørn og, men bruker den ALDRI, den er vond!

jeg er veldig glad i moby wrapen jeg da[:D][:D]

ORIGINAL: Abiel

Er stor fan av mei tai selv, god å bære, lett å bruke og de ser fine ut [:)]
har en baby bjørn og, men bruker den ALDRI, den er vond!

Har BB jeg også, og den er helt grusom..

Kjøpte Babybjørn, den med pustende materiale og ryggskinne. Jeg ble fort vond i ryggen, men sambo syns den var god. Tror vi skal kjøpe en MT som jeg kan bruke...

Jeg har prøvd:
Vevd sjal: Litt knotete å få på, men når du har fått den rett til er den veldig behagelig.
Ringslynge: Perfekt til korte turer på butikken og lignende
Mei Tai: Favoritten så langt. Enkel å få til å sitte bra, og jeg kan bære lille R i flere timer uten å få vondt noen plasser. I og med at den er så enkel å knyte, så liker også samboer den...

Takk for svar allihopa! [:D]

Har sleepywrap (elastisk sjal) nå, men vurderer å bytte, for lillemor er litt for tung nå. Har Mei Tai som jeg har vært veldig fornøyd med til storesøster. Har lyst til å prøve vevd sjal, men vi får se.[;)]

ORIGINAL: ragnhild85

Kjøpte Babybjørn, den med pustende materiale og ryggskinne. Jeg ble fort vond i ryggen, men sambo syns den var god. Tror vi skal kjøpe en MT som jeg kan bruke...

Lurer på om BB passer best til menn. Vår passer iallfall bedre til samboeren enn til meg!
Jeg vil også ha MT...

Formsydd bæresele (feks Manduca eller Beco)!

Superenkle å få på, ingen stropper som sleper i bakken og veldig gode [:)]

Ikke kjøp Baby Bjørn eller elastisk sjal, babyen begynner å bli litt tung for sistnevnte nå..

Når det er sagt liker jeg også vevd sjal og mei tai godt, men skulle jeg bare hatt ett bæretøy måtte det blitt en formsydd bæresele [;)]

Back
Topp