Bære høyt eller lavt?!

Horomonella

Gift med forumet
Hva er forskjellen på det? Noen bærer barnet høyt og noen lavt..har ikke skjønnt det jeg.. Mulig jeg henger litt etter! Er det noen som kan forklare dette til meg? [:)]
 
?? Tror magen min er midt på. Vet ikke. Aldri tenkt over det. Logisk er det at babyen ligger lenger ned når det nærmer seg fødselen vil jeg tro.
 
Fikk bare et spørsmål om jeg ser om jeg bærer barnet høyt eller lavt enda jeg.. og jeg skjønnte ikke det egentlig. For livmoren vokser jo og strekker seg lengre oppover magen for hver uke som går.. Hvis det er det som menes da.
 
Det sises joh faktisk at hvis man bærer den høyt såh blir det en gutt.
Og hvis man bærer den lavt, Såh blir det en jente.
Artig og se om dette stemmer med noen her...... [:D]
 
jeg bar magen nok så høyt sist svangerskap, og fikk hele iden høre jeg hadde guttemage.. men ut kom ei jente[:D]
denne gang er den enda høyere, og jeg vet det er en liten gutt der inne... så det stemmer vel kanskje det med gutte og jentemage da[:D]
 
Etter hva jeg kan se på min mage nå, så er den veldig lav... Og jeg har en stoor magefølelse som sier det er en gutt (har ikke sett på ul). Så da får vi se da, om guttemagen er ei jente[:D]
 
ORIGINAL: Dorothy_1

Det sises joh faktisk at hvis man bærer den høyt såh blir det en gutt.
Og hvis man bærer den lavt, Såh blir det en jente.
Artig og se om dette stemmer med noen her...... [:D]


Min mage sitter ganske lavt nå, iallefall (er litt over en uke siden jeg tok dette bildet)
men vi vet ikke kjønn..
Får se i Januar, tenker jeg ;)
 
Jeg var inne hos jordmor på onsadag og da sa hun jeg hadde lav mage.
Men skal bli lavere når det nærmer seg fødsel [:D]
 
Jeg har hatt magen ganske høyt oppe, men tror den har falt litt nå..
 
Jeg har hørt det motsatte: bærer man høyt blir det jente og lavt så blir det gutt.. Bærer magen høyt nå og gjorde det sist svangerskap, og det blir jente nå som sist [:)].
Men det skal visst ha noe med hvordan musklene våre er... Så høyt og lavt teorien skal visst ikke være helt til å stole på visstnok..
 
æsj, greide jeg å lage 2 likedan innlegg nå igjen [:@]
 
Back
Topp