Bære barnet!

Det hørtes nå litt voldsomt ut.

Er noen her tidligere som har bestillt denne og syns den virka veldig bra, til tross for billig kopi. Og virker det som dette er noe skit (er jo forberedt på det og) så brukes den ikke!

Selv om man som regel får det man betaler for, så finnes det også mye man betaler ekstra for bare fordi det er et kjent merke. På e-bay finner man jo også en god del ting som er mye billigere enn om man kjøper akkurat det samme i butikken. Så trenger ikke være skit selv om det er billig på e-bay.

Men som sakt, jeg ser det an når det kommer :)
Men det ER jo en kopi, og den er ulovlig.

Men det ER jo en kopi, og den er ulovlig.
Hvem sier det er ulovlig?
Jeg kommer til å se hvordan den er når den kommer!
Gidder ikke å bli uthengt bare fordi jeg kom med et lite tips!
Vet om flere som er veldig fornøyde med denne selen, så skader jo ikke å prøve! Enten så funker det eller ikke. Er ikke verre en det!

Hvem sier det er ulovlig?
Jeg kommer til å se hvordan den er når den kommer!
Gidder ikke å bli uthengt bare fordi jeg kom med et lite tips!
Vet om flere som er veldig fornøyde med denne selen, så skader jo ikke å prøve! Enten så funker det eller ikke. Er ikke verre en det!
Piratkopier er som kjent ikke lovlig ;)
Ikke en trend man burde støtte i det hele tatt!
Lurer på hva slags arbeidskraft som er benyttet for å lage slike billigversjoner :-o
Barnas sikkerhet burde ikke være noe man tester ut slikt på for å spare penger.

Tappatappa

Her har vi kjøpt Manduca bæresele igjen, hadde det til storesøster også..og var veldig fornøyd med den:)

Litt om Manduca:
Manduca er en ergonomisk bæresele som kan brukes til nyfødte og babyer/småbarn opp til 20 kg.
I Manduca kan et nyfødt bæres trygt takket være et integrert spebarnsinnlegg. Fra 1,5-3 måneder (avhengig av barnets størrelse) kan babyen bæres uten spebarnsinnlegget. Panelet (bærestykket) kan justeres i høyden så den kan gi mer støtte bak barnets nakke og hode.

Back
Topp