Bære babyen?

Har kjøpt en stokke mycarrier siden den kan brukes fra 0-3år. Bor midt i byen så det er mer praktisk enn å bruke vogn hele tiden

Didymos nr 6. Ett nydelig bæresjal. Var litt dyr, men den kan brukes til alt, f.eks. hengekøye, pledd mm. Og praktisk til amming. Har også babybjørn, vet ennå ikke hva jeg kommer til å bruke mest... Time will show

Fra mobil enhet

Hadde babybjørn til førstemann men funka ikke for meg siden jeg er lav og har vond rygg ol. Så her har jeg brukt ergobaby på andremann å kommer til å bruke den på Nr 3 også :D storfornøyd og det er pappaen å:) syns den er best da de kan bæres på ryggen å når de blir mye større :D funker for meg og mine barn å rygg :) godt støtte.

Satser på å bære i manduca :-)

Vi tenker ergobaby, etter undersøkelser på nettet er det denne folk virker mest fornøyd med. Men det er en stor jungel der ute, å mye å velge i...

Her blir det

Aldoria Bambus

I begynelsen også går vi over til mam eco bæresjal.

Skal sy en dobbel silke ringslynge og den kommer også til å bli brukt, både av storebror og som ammesjal til minsten. :)

Til dere som tenker å kjøpe elastisk bæresjal: hvor elastisk sjalet er vil være avgjørende for hvordan dere liker det eller ikke. Noen liker med mye stretch andre mindre. Jeg liker sjal med mye elastitet når de er mindre og mindre elastitet når de er større. Husk at det finnes flere måter å knyte på og flere måter å plassere barnet på inni sjalet. Tettinntil.no forklarer det hele veldig bra, det er også oppskrift på å sy sine egene bæretøy for de som liker det.

Er elastiske sjal tungvinte? Ikke å knyte, men baby inn og ut? Lyst til å prøve, det ser så Knut og godt ut :)

Her blir det elastisk bæresjal, meitai og ergo slik som forrige gang. Veldig fornøyd med den kombinasjonen :)

Vi skal ha BabyBjørn Miracle siden den har ekstra støtte, ellers tror jeg det blir tungt for ryggen min ;)
Men vurderer å kjøpe en MaiTai til helt i begynnelsen, siden det er ikke så bra for de at bena dingler i starten ;)

Har nett mottatt bæresjalet mitt fra Ebay, gleder meg til å prøve det ut med bebisen :D

Back
Topp