Bære babyen?

Mobywrap bæresjal. Har brukt det til begge mine tidligere, og superførnøyd. En selvfølge nå.
Blir en litt fastere sele til når han/hun blir større :)

Ergobaby bæresele! Hadde manduca til første, som nesten er det samme! Superfornøyd!!!!

Prøvde meg litt fram med førstemann, men er så lav så får veldig fort problemer med ryggen. Brukte babybjørn i forbindelse med en tur til Trøndelag med fly og alt - bare meg og guttungen, men fant aldri noe som passet meg skikkelig godt.

Ergobaby bæresele! Hadde manduca til første, som nesten er det samme! Superfornøyd!!!!

Så på videoen på hjemmesiden deres i dag. Kjære tid, mye frem og tilbake. Videoen altså, det går jo fort når man får inn teknikken, men skjønner ikke at man skal være nødt til å dille sånn når man skal demonstrere. Får kreå av sånne videoer :)

Vi skal bruke MeiTai. Syr kanskje selv, eller får storesøs til å sy.

Jeg har hatt ergobaby, mei tai, moby wrap og slynge. Denne gangen skal jeg bare ha baby bjørn *bannerikjerka* Pappan vil ha noe enkelt. :)

Har lyst på ergobaby :) Er kjekt å kunne bære noen ganger fremfor å ha med vogn :)

Har dere tenkt å bære babyen? I såfall, i hva da?
Selvfølgelig skal babyen bæres :). Kommer til å bruke en silkeringslynge mye i starten. Godt og svalt for oss begge. Er også glad i elastisk sjal, dog ikke de med mest elastistet. Min aller største favoritt er meitai - såååå anvennelige! Også har vi jo vevd sjal og da spesielt i omsluttet kryss på rygg. Bæredilla jeg???

Elastisk bæresjal i begynnelsen, så Manduca. ALDRI babybjörn da disse er svært ubehagelige og i verste fall skadelige for babyen.

Jeg hadde store planer om det med nr 1.. ble aldri noe av for jeg orka ikke/ syns det var alt for tungt.. :-P

Å før alle forteller meg hvor dårlig mor jeg kommer til å være for å velge den så synes jeg dere skal gå inn å lese om den. På www.malindus.blogg.no har hun testet den og vist den frem med video og jeg ble positivt overrasket :) den er lett å håndtere alene uten å være avhengig av en annen som skal hjelpe til hele tiden.

Vi kjøpte BabyBjørn one i går, gubben var overbevist, og det så ut som den hadde god støtte rundt bena/ hoftene til ingen iht andre modeller fra samme merke. Itillegg til at den så komfortabel ut å bære for den voksne med tjukke reimer over skuldrene og hoftebelte hvor vekta bæres.

Kommer til å prøve å bære igjen, men sist hadde jeg litt vondt i bekkenet og lillemann likte ikke å bli båret hverken i elastisk bæresjal eller i manducaen.

Back
Topp