Bærbar DVD spiller til bilen

Juliejr

Forumet er livet
Har dere noen å anbefale?

Er det inkludert billader og feste/strikk til å feste den med i bilen?

Pris?

Vi har en bra en som er kjøpt på OBS- den har 2 skjermer,hvor dei kan se på kvar sin film eller samme hvis dei vil. Den er med 12 volts ledning,og feste til bilen- men eg har dobbelt festet dei med ekstra strips[:)] Fikk den til jul,men mener den kostet rundt 1500kr

ooOOoo,må nok følge med her jah... [:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Vi har en bra en som er kjøpt på OBS- den har 2 skjermer,hvor dei kan se på kvar sin film eller samme hvis dei vil. Den er med 12 volts ledning,og feste til bilen- men eg har dobbelt festet dei med ekstra strips[:)] Fikk den til jul,men mener den kostet rundt 1500kr

Ikke ille pris da!

Kjøpte en på Elkjøp i dag, men den hadde ikke feste til bilen og ikke mulighet til å lade i bilen (som den pikken på butikken sa at den hadde). Betalte 1500 kroner så å betale 400 for laderovergang er ikke aktuelt.

Trenger bare en skjerm da.

Kjøpte nett på tilbud på expert. 1499 for 2 skjermer. Da med sånn strikk,billader og øretelefoner[:)] de ble kjøpt da vi var på en liten bilferie.genialt[:)]

ORIGINAL: tipp

Kjøpte nett på tilbud på expert. 1499 for 2 skjermer. Da med sånn strikk,billader og øretelefoner[:)] de ble kjøpt da vi var på en liten bilferie.genialt[:)]

Får stikke innom der i morgen.
Skal fly Oslo-Kirkenes på torsdag så jeg tenkte det kunne være grei underholdning.

Vi har Jensen, og er strålende fornøyd med det. En som vi kjøpte for 2 år siden, og så kjøpte vi en dobbel før helga (den doble fikk terningkast 5 i Lyd & Bilde)

Back
Topp