Bånn gass!!

*MissMe*

Gift med forumet
I dag blir det bånn gass musikk på de nye høytalerne til mannen!!![:D]

Mari skal være med besta si på trilletur, inkl. 2 tåteflasker med MM, slik atjeg får malt ferdig stua vår!![;)]
Litt skummelt med b.vakt for første gang da, men må male så mannen får lista rundt vinduene før jul!!![;)]
Blir så fint!!![:D]

Anna var ikke hos b.vakt før hun var 3,5mnd...[&:]

ikke noe å bekymre seg for, lille Mari kommer til å ha d som plommen i egget...[:D] Marcus hadde ikke barnevakt før han var over 2 mnd...men jaggu så hadde jeg hatt behøv for en før, for jeg tror ikke jeg fikk tatt en hel dusj før d heller...[8D]

så kos deg du, nyt d...stillheten... og kos deg masse med maling... det blir driiiiitfint... nydelig farge!!! må jo få d fint til jul...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

ikke noe å bekymre seg for, lille Mari kommer til å ha d som plommen i egget...[:D] Marcus hadde ikke barnevakt før han var over 2 mnd...men jaggu så hadde jeg hatt behøv for en før, for jeg tror ikke jeg fikk tatt en hel dusj før d heller...[8D]

så kos deg du, nyt d...stillheten... og kos deg masse med maling... det blir driiiiitfint... nydelig farge!!! må jo få d fint til jul...[:D]

Stoler fullt og helt på besta så er egentlig bare glad for muligheten!![:D]
Skal bli fint her til jul ja!!![:D][:D]

her står huset på hodet og... eller... over egt... huff... håper vi får blitt ferdige til jul...

hihihih -uvant å høre navnet til jenten dn[8D] Tenkte: Mari - hvem er det liksom? [8D]

Kos deg[:D]

Back
Topp