"Bånd" til barn..

Trekløveret <3

Forumet er livet
Hvor får en kjøpt slike bånd som en fester på ungen for at den ikke skal gå bort fra eks foreldrene...?[8|] Norske nettbutikker..?[:)]

bare kjøp en vanlig vognsele?  Noen av de har litt lange reimer.. [:)]
mener det finnes en slags ryggsekk også, men den husker jeg ikke navnet på.. du kan jo google det.. [:)]

bånd som man fester til ungen sånn at den ikke skal gå bort fra foreldrene?
Har ikke hørt om det jeg??[8|]

Men sånn armbånd som man kan skrive tlf og navn på har jeg kjøpt på apoteket[:)]

Edit: *kremt* Gåsele har jeg hørt om, tenkte bare ikke i de baner[8D]

Funker også å sette hundebåndet fast i hempa på buksa [8D][:D]

Jepp, har gjort det, Adrian var en racer til å løpe ut av gården vi bodde i da han var liten, men bikkja stakk jo ikke av, så da byttet vi. Hunden gikk løs og Adrian satt fast og klarte ikke å løpe ut i veien [:D] jupp, just kill me... [8D]

Går og venter på en magnet jeg...!! Tenk om det hadde vært så enkelt som en magnet...? Skru på en liten knapp og ungen kommer løpende tilbake igjen om den vil eller ei..

Skjønner DOG problemet i en butikk eller om andre og bruker en slik magnet...[8|]

ORIGINAL: Bitzyh

Går og venter på en magnet jeg...!! Tenk om det hadde vært så enkelt som en magnet...? Skru på en liten knapp og ungen kommer løpende tilbake igjen om den vil eller ei..

Skjønner DOG problemet i en butikk eller om andre og bruker en slik magnet...[8|]

Schmækk!!! Og så satt du der med en hel barnehageavdeling [:D]

Jeg kjøpte vår på barnas hus på nordås kostet 79 kr[:)]

kjøpte i sverige for 100 kr. snedig. leie/gå sele/vogn sele[:)]

Babyshop har. Vi kjøpte en vognsele som senere kan brukes som gåbånd, kosta nesten ingenting[:)] På apoteket på jobben (ditt apotek) har de sånn sekk med bånd[:)]

Eg har en slike en til vesla, bruker den sjeldent, men om vi er på overfylte kjøpesenter, fornøyelsesparker og slikt da tar jeg den med [:)]

Kjøpt på barneshoppen.no[:)]

Back
Topp